2010/06/18

Eh???

Isnin... Bos tak de... Bercuti sempena cuti sekolah... Baru keluar pekeliling baru untuk rujukan kakitangan awam... Mesti mengambil cuti sempena cuti sekolah... So...Tak ada produktiviti kerja... Main game jea...

Selasa... Bos masih bercuti... Produktiviti pun masih tak ada lagi... Masih main game lagi...

Rabu... Lastday bos bercuti... Pagi-pagi datang kerja... Duduk termenung... Lama termenung... Duk berfikir... Lama berfikir... Lagi lama berfikir... Buka laptop... Senyum depan laptop... Main game lagi la hari ni...

Khamis... Patut bos masuk kerja dah... pukul 7.50pagi, tinjau bilik bos... Masih gelap... 8.10pagi, jenguk sekejab bilik bos lagi... Masih lagi gelap... 8.30pagi... Masih lagi gelap... Sah... Bos sambung cuti lagi... Aku tersenyum puas... Buka laptop... Hanyut dalam dunia maya lagi...

Jumaat... Pagi-pagi lagi PA bos cakap bos tak masuk kerja... Sambung cuti lagi...
Ermmm... Aku duduk termenung lagi... Jauh berfikir... 2Minggu cuti sekolah ni... Apa kerja yang aku dah buat... Rasa nye tak ada pun... Termenung... Berfikir... Apa lagi nak buat ni yea???

2010/06/08

Hobi baru...

Sejak aku dapat ngorat si Siti Nur Persona tu, aku dapat hobi baru...

Nak kate hobi tu berguna, rasanya tak berguna sikit pun...
Nak kate hobi tu menguntungkan, mmmmm jauh sekali...
Nak kata mengisi masa lapang... Mungkin la kot...

Hobi ni aku buat masa atas jalan raya...
Tak kira la sama ada aku tengah menunggang Kuda Putih atau berdating dengan Cik Siti Persona tu...


Hobi yang pelik... Aku suka tengok NOMBOR PLAT kereta orang lain...


Sebabnya??? Saja suka-suka nak bandingkan umur Cik Siti Persona tu...
Adoi... Awat la dapat hobi pelik cam ni...