2009/10/20

Bobo.... Oh... Bobo

Bobo... Oh.... Bobo.....
Mana la menatang ni pergi ni...
Tadi bising2 nak makan...(Aku lupa makanan dia dah habis)
Ni aku dah beli makanan, hilang lak dia...

Bobo... Oh... Bobo...
Mana la kau nyorok ni Bobo...
Habis semua tempat persembunyian yang aku tau dia suka nyorok aku geledah....
Tapi xjumpa jugak...

Tergerak hati nak tengok tepi jalan depan rumah...
Ya Allah!!!

Leher dah berdarah...
Tak tau kenapa...
Nak kata kene langgar tak ader plak kesan kena langgar...
Kesan kena gigit anjing pun yea gak...
Leher dah berdarah...Perut pun berdarah...

Kesian la aku tengok...
Baru 2 Minggu kau duduk kat rumah aku ni...
Kecik sangat lagi... Baru sebulan kot umur kau... dah terseksa cam ni...


***Bobo- seekor kucing yang baru berusia sebulan lebih....

Tiada ulasan :