2013/11/30

HISAP ZAKAR SANGAT BAGUS UNTUK KESIHATAN...

HISAP ZAKAR SANGAT BAGUS UNTUK KESIHATAN.


JOM RAMAI2 HISAP ZAKAR...

MAAF INI BUKAN PORNO:

Tapi untuk kesihatan terutama buat IBU-IBU@ISTERI.

Manfaat menghisap ZAKAR (Titit/Penis).

1. Menghisap zakar boleh menjaga keseimbangan Sistem KARDIOVASKULAR. Ketika Anda menghisap zakar pasangan dalam waktu yang lama, Degupan Jatung boleh meningkat hingga 110 per minit. Ini boleh menjadi latihan yang bagus untuk kesihatan Jantung.

 2. Menghisap zakar pun boleh membuat Berat Badan Anda tetap stabil atau bahkan Berkurang. Hal ini disebabkan, menghisap zakar selama 5 minit dapat membakar 12 KALORI.        

3. Menghisap zakar juga dapat Mencegah Penghasilan Hormon STRESS, GLUKOKORTIKOID. Hormon inilah yang menyebabkan Tekanan Darah Tinggi, lemah otot dan INSOMNIA.        

4. Inginkan wajah kekal muda?          Jika begitu, jangan ragu untuk lebih kerap menghisap zakar. Dengan memegang zakar, lebih daripada 30 otot wajah bergerak sehingga berguna untuk meningkatkan aliran darah ke kulit wajah dan Menghaluskan Kulit.  

5. Selama ini menghisap zakar dianggap sebagai perbuatan yang tidak sopan. Tetapi pada kenyataanya menghisap zakar membolehkan kita AWET MUDA, juga ubat semulajadi yang dapat mengekalkan AWET MUDA, merangsang sistem kekebalan tubuh, akhirnya ia dapat  menghasilan antibodi yang mampu melindungi Anda dari VIRUS. Proses ini disebut CROSS IMUNOTERAPI.        

6. Setelah menghisap zakar, pernafasan wanita akan menjadi lebih cepat. Rata-rata setelah memegangnya, orang akan menyedut dan membuang nafas 60 kali dalam satu minit. Sedangkan dalam keadaan normal, hanya 20 kali tiap satu minit. Menyedut dan membuang nafas lebih kerap akan mencegah berbagai gangguan di paru-paru.      

7. Menghisap zakar lebih daripada 3 minit akan merangsang tubuh menghasilkan rantaian kimia yang akan menghancurkan hormon penyebab STRESS.      


NotaKarut: Iyea ke???????

41 ulasan :

GP berkata...

macam mana boleh kurang kalori pulak?? hahaha. tipu ah ni

Ym.Bundle berkata...

jangan lupa letak perisa tambahan utk lebih sedap TK..ekekeke..

Cik Itah@RRP berkata...

no komen..tapi betul ke ni???? hukhuk

Yutaka Mushimura berkata...

umanghaiiii......biar betui hang...info cedok mane nih..nak tgk reference if ader....:)

Tukang Karut berkata...

ntah... betul la kot... boleh la try malam kang...

Tukang Karut berkata...

ala...ko tak kawen lagi...duduk jauh jauh la...

Tukang Karut berkata...

kalau straberi ke coklat ke mesti sedap kan...huikhuk

Tukang Karut berkata...

ce try dulu... nanti bagi tau...

Yutaka Mushimura berkata...

siket lg aku kahwin lah....insyaAllah bulan 1 tahun depan. jemput - jemput mai...:)

Khai faiz berkata...

dah mula main seni SEO nampak... hhehehe

kLiPKeRt@sPiNk berkata...

amboih entry!!
dah lama x jenguk sini..tetibe cam gini jadi dah entry si tukang karut??!!


peh..peh!!

saya masih bebudak..x leh bace lah gini...hehehehhee

Hafiz Hafizol berkata...

banyak jugak khasiat untuk kesihatan rupanya. patutlah lol kbai

QasehnyaRania berkata...

adakah anda pasti..

inche hlovate berkata...

tak kawin lagi tapi dah terbaca..haa cam mne tu haha

Tukang Karut berkata...

Tahun depan tu banyak, sila nyata kan secara spesifik...

Tukang Karut berkata...

SEO tu kentang goreng ek?

Tukang Karut berkata...

Eleh... Mengaku budak... Padahal tekun baca tadi!

Tukang Karut berkata...

Ko pernah try hisap sendiri punya ke?

Tukang Karut berkata...

nak try untuk kepastian... Tapi tak sampai... Al maklum la... Orang melayu...

Tukang Karut berkata...

Lepas kawin boleh la baca balik... Ke dah baca dengan tekun tadi sambil membayang?

Ahmad Zaki berkata...

Macam tercengang kejap terbaca ni. OoO

ZH Blogger

TelingaBulat berkata...

alamak tb bace jelaaa..buat tambah2 info ;p

Tukang Karut berkata...

tercengang ke suka?

Tukang Karut berkata...

hikhik... nanti praktis la ek...

Tanpa Nama berkata...

Doktor mana yg cakap bagi tau nama, drp hospital mana, negara apa dan agama apa doktor tu ?

Tanpa Nama berkata...

Gila la… ni sume ko hisap konek sendiri la… bofoh nye org….

Tanpa Nama berkata...

Haha..

Tanpa Nama berkata...

Doktor pun hisap gak...

Tanpa Nama berkata...

Dulu gf aku pernah hisap. Sedap gila. lagi lagi kalau dia jilat kat kepala takuk. Terangkat.

Tanpa Nama berkata...

Benda terlarang ni la yang sedap. Kalau gf hisap dalam kereta. Lagi sedap. Benda free. Pancut lak dalam mulut. Perghhhh nikmat.

Ina berkata...

i pun suka hisap kote. Lemak berkrim

Tanpa Nama berkata...

Aku perasan sekarang kalau bab bebird..............pompuan cukup suka kulom2.
Sedap sangat ke?

P/S Kaum lelaki jangan bagi pompuan @ bini kulom2 bebird kamu.............. nanti kamu cepat tewas dan bini kamu akan gelak2 kan kamu di belakang kamu.

Tanpa Nama berkata...

i suka sangat telan air mani

Malone Chan berkata...

Kami dapat menangani masalah di bawah:-
1. Keletihan masa seks
2. Kelemahan tenaga
3. Kelambatan mental
4. Tekanan kerja dan keluarga
5. Kemandulan
6. Daya tahan
Kami merupakan syarikat dari USA yang cebung dalam bidang kesihatan selama 30 tahun.
Penemuan produk USA yang berasaskan herba-herba akar tradisi, ginseng ,ekstrak buah delima dan cordyceps yang jamin meningkat keinginan seks, peningkatan tenaga, percepatan mental, kekurangan tekanan kerja dan sebagainya. Hasil teknologi terbaru kami dapat menyusun aturkan semula sel yang lemah menjadi lebih kuat.
Kandungan produk yang mengandungi ekstrak biji anggur merah, ekstrak oren merah dan ekstrak biji broccoli dapat menyokong mekanisme pembersihan sel melalui penyelenggaraan persekitaran yang bersih, menghentikan kerosakan struktur sel yang disebabkan toksin, menetapkan semula gen-gen baru ke tahap muda, baru dan segar.
Keajaiban di sebalik produk adalah idea bahan-bahan tertentu dalam nisbah tertentu bekerja di bahagian-bahagian tertentu badan untuk membawa ungkapan genetik muda. Pemprosesan dan nisbah yang unik dalam memberikan kesan yang unik pada pengguna kami. Ia merupakan penemuan yang sangat hebat dan kerana itulah ia menjadi bahan dalam rencana Discovery Channel.
Untuk sebarang keterangan lanjut, sila hubungi kami di WhatsApp 012 345 4977 atau emel agropluz@gmail.com.
Sekian, terima kasih.

Yang benar,
Win
Nu Star International
No. 1, Level 1, Lobby 3, Block C,
Damansara Intan, 47400 Selangor Darul Ehsan,
Malaysia.

iman berkata...

hahaha sembang

Tanpa Nama berkata...

Sedap wei. Pasti nak lg.

Tanpa Nama berkata...

Ajak2lah kawan2 hisap butuh beramai2...

Tanpa Nama berkata...

wow. ada acara hisap butoh beramai beramai ke. mesti sedap kena jilat takuk main main lidah kembang.

Anak Iban berkata...

Saya lelaki...nak isap butoh sendiri x smpai.....kalo isap butoh laki2 lain boleh ka..no prob kan?????

Mohd Hafiz berkata...

Kalau
perempuan telan air mani boleh mengandung ker?

Tukang Karut berkata...

kalau perempuan telan air mani boleh mengandung ke?

Boleh...

Kalau rahim dia bercantum dengan usus perut...