2013/04/29

Plagiat... Copy Paste... Sakit Hati...

Sakit hati kan...

Bila baca sesuatu yang keluar dari kepala kita ni...

Sesuatu yang asli...

Dicilok orang...

Bulat bulat ditiru...

Yang sakit hati lagi...

Bila tengok banyak pulak yang like dan komen...

Sakit hati...

Ni link pengcopy! sakit hati betul...

Dan yang ini pulak entry asal...


Copppp... Bukan satu entry... Tapi dua entry...

Erm... Gersang sangat kot...


Baru check satu je ni... Dah sakit hati...

NotaKarut: Ni yang malas ni... Ni yang malas ni... Ni yang malas ni...

Ketam mengajar Anak...

Dengan penuh semangat dan picthing yang dijaga supaya tak lari berganti ganti...
Mengajar sang puteri mengenal huruf...

ABCDEFHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ....

Mari mari mari mengeja...

Papa mengajar mengeja...

ABCDEFHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ....

Lalalalalalala...

Lalalalalalala...

ABCDEFHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ....


Suri: Jab bang... Kenapa rasa macam ada yang tak cukup je tu ek...

2013/04/26

Mesej Yang Susah Aku Nak Jawab...




So? Apa korang rasa????????

2013/04/23

Teka Teki... Betul la tu kan kan kan?

Ada satu teka teki...

Musang Berjanggut nak beli baju berharga RM97...
Akan tetapi Musang Berjanggut tidak mempunya wang tunai di dalam tangan...

Musang Berjanggut pun meminjam daripada  Maknya RM50 dan daripada abangnya RM50...
Bermakna ada RM100 dalam tangan...

Selepas membeli baju berharga RM97...
Cashier tu memulangkan RM3...
Betul la tu kan kan kan?

Lepas tu Musang Berjanggut memulangkan Mak dia RM1, abang RM1..
Dan baki lagi RM1 Musang Berjanggut pegang...
Betul la tu kan kan kan?

Bermakna Musang Berjanggut hutang dengan maknya RM49 dan abangnyag RM49...
Betul la tu kan kan kan?

Akan tetapi, apabila Musang Berjanggut mencampurkan kedua dua hutangnya...
RM49+RM49= Jumlahnya RM98...
Betul la tu kan kan kan?

Ditambah duit baki di dalam tangan Musang Berjanggut RM1+RM98= Jumlahnya RM99...
Betul la tu kan kan kan?

Maknanya tak cukup RM100...
Betul la tu kan kan kan?

Mana lg RM1 Musang Berjanggut???
Ini tak betul... Ini tak betul kan kan kan...

Ada sesiapa yang bijaksana, bijaksini, pandai, dan genius di sini yang boleh menyelesaikannya???

2013/04/22

Puting Payudara Dipicit Diramas.

Puting Payudara Dipicit Diramas.

Wanita Kepuasan Seks

Ah.... Sedapnya kalau dapat....

Nyonyot pun sedap...

Oppppsss... Sat Sat...

Bukan awek di atas...

Hangpa ni pun....

Gersang tak sudah...

Otak kuning berkarat...

Puting Payudara Dipicit Diramas.

Betapa besar jasa lembu-lembu ini untuk memenuhi keperluan manusia...

Tapi jaga jaga...

Takut kena tendang jea...

2013/04/19

Hikayat Pak Pandir...


Pak Pandir datang ke Kuala Lumpur untuk kesian kalinya. Malu untuk menumpang di rumah saudaranya tukang karut, dia check-in di sebuah hotel mewah dan seorang pelayan membawakan begnya menuju ke bilik yang pak Pandir akan menginap.

Pak Pandir mengikuti langkah-langkah pelayan itu dan ketika pelayan tersebut menutup pintu, pak Pandir melihat ke sekeliling dan marah-marah kepada pelayan tersebut.

“Anak muda, aku mungkin tua dan kekampungan, tapi tidak bererti aku ini bodoh! Aku membayar mahal untuk tinggal di hotel ini tapi bilik ini bukanlah bilik yang sesuai dengan bayaran itu! Bilik ini begitu kecil, tidak ada kemudahan, tidak ada televisyen, bahkan tempat tidur pun tidak ada!”

“Tuan, ini adalah lif” jawab pelayan tu.


2013/04/18

PRU 13... Apa Yang Pengundi Patut Tahu!!!



















2013/04/17

Hikayat Pak Pandir & Tukang Karut...

Toleh kanan...
Toleh kiri...
Toleh depan...
Yes... Tak ada orang...

Perlahan lahan tangan kiri ke belakang...
Garu punggung... Asyik... 
Rasa tak puas... Lantas... Korek pulak bahagian dalam...
Asyik bangat sihhhh... Meleleh air liur...
Terasa macam ada kulit lebih lebih daki2...
Lantas dicium...
Tarik nafas dalam dalam sambil tutup mata... Asyik...
Erm.... Harum....

Pak Pandir: Oit TK! ko buat apa tu hah? Korek bontot ek...

TK: Eh... Mana ada...

Pak Pandir: Ko jangan nak tipu... Tu yang kau bau tu apa?

TK: Hik hik hik... Tu la ko tak tau... Kalau ko nak tau, itu la rahsia awet muda...

Pak Pandir: Ye ke? Lantas, Pak Pandir pun mengulangi perbuatan TK...

Pak Pandir: Huh!!! Bau tungkik!!!!!

2013/04/16

Kegilaan Baru...

Dulu... Dulu punya cerita...
Bangun pagi...
Perkara pertama yang dibuat...
Ngadap HP dulu...
Bukak blog sendiri...
Baca komen komen yang ada...
Itu pun kalau ada...
Balas komen komen... Itu pun kalau rajin...
Pergi blog kawan kawan...
Komen entry kawan kawan...

Tapi...
Itu dulu...

Sekarang punya cerita...
Satu kegilaan...
Baca blog prokerajaan...
Baca blog propembangkang...

Kadang kadang ketawa sendiri...
Menjadi satu hiburan hati...
Manusia...Manusia...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Keciwa...

Keciwa...

Najib dah umum nama calon dah...
Nama cek tak ado....

Keciwa...

Balik kampung tanam jagung la cam ni...

2013/04/12

Hai...

Hai...
Lama dah menjenguk di sini...
Tukang karut sibuk...
Al maklum la...
Kan dah dekat dengan PRU13...
Tukang karut mak masuk bertanding...

Menjadi calon PRU13 ni...
Jangan lupa undi aku tau...
Tempat bertanding di Parlimen Janda Baik Dun Menggatal....

2013/04/06

Seloka Jangan Jangan Jangan... Versi PRU 13...

Jangan jang jangan...
Jangan cuba cuba menghuruharakan keadaan yang aman...

Jangan jang jangan...
Jangan kerana satu undi, kita berkelahi....

Jangan jang jangan...
Jangan kerana tamakkan kuasa, kita lupa apa yang kita miliki...

Jangan jang jangan...
Jangan lupa keluar mengundi!!!

Jangan jang jangan...
Jangan nak kecoh kecoh... Jika belum layak atau BELUM daftar sebagai pengundi yang sah...
Jangan lebih sudu daripada kuah...

Jangan jang jangan...
Jangan cuba cuba nak daftar sebagai pengundi... Pintu dah tertutup... Tunggu saja PRU 14...

Jangan jang jangan...
Jongang jongang jongang...
Jangan silap pilih... Terpilih cempedak busuk!!!

2013/04/04

Siri Musang Berjanggut V2...

Suri: Abang Musang...  Kenapa orang lelaki kan...

Musang Berjanggut: Ha! Kenapa dengan lelaki?
Suri: Erm... Ni la orang lelaki... Sebelum kahwin, nak tanya apa pun boleh... Kalau jawab tu, siap boleh buat satu buku lagi...

MB: Ye sayang... Ye intan... Ye payung... Nak tanya apa...

Suri: Abang... Kenapa kan... Orang lelaki kan... Suka tengok perempuan seksi... Yang dedah dedah dada... Yang dedah lurah tetek...

MB: Erm...Benda free... Dah orang bagi tengok... Layan je la... Rugi gila kalau tak tengok...

Suri: Rugi ke?

MB: ye la... Rugi gila...

Suri: Rugi ke kalau itu dapat tiket free ke neraka...

MB: Erk... Erk... Erk... Sayang nak shopping kasut baru tak?

2013/04/03

Pengumuman PM Bubar Parlimen Jam 11.30am

PM akan umum pembubaran parlimen hari ini.

Saksikan siaran langsung di televisyen jam 11.30 pagi ini.

Published with Blogger-droid v2.0.10

2013/04/02

Perangai Pelik Pemandu Malaysia...

Perangai pelik pemandu malaysia...
Bila di persimpangan lampu isyarat...
Bila lampu hijau...
Perlahan mengalahkan kura kura tertelan kek durian...
Terkemut kemut nak tekan minyak...
Sangat sopan santun!..
Kadang kadang banyak pemandu yang menekan brek bila melihat lampu hijau...
Walaupun didepannya tiada halangan pun...

Sangat menyakitkan hati kan?

Tapi... Perwatakan sopan santun berubah serta merta macam ultraman...
Bila lampu hijau bertukar kuning...
Pedal minyak ditekan sampai ke lantai...

Sangat menyakitkan hati kan...

Sangat menyakitkan hati bila kita berada di belakang... Tak lepas lampu merah...

Sangat menyakitkan hati kan...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Kembang Tekak!...