2013/04/29

Ketam mengajar Anak...

Dengan penuh semangat dan picthing yang dijaga supaya tak lari berganti ganti...
Mengajar sang puteri mengenal huruf...

ABCDEFHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ....

Mari mari mari mengeja...

Papa mengajar mengeja...

ABCDEFHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ....

Lalalalalalala...

Lalalalalalala...

ABCDEFHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ....


Suri: Jab bang... Kenapa rasa macam ada yang tak cukup je tu ek...

12 ulasan :

Ratu Hatiku berkata...

Hihihihi.... G larilah tu....

Aqilah Mohd Ali berkata...

haha . apa la papa tk ni :p

Tukang Karut berkata...

tu la... G nya lari berganti ganti pulak...

Tukang Karut berkata...

al maklum la... dah tua...

aimi adilah berkata...

ahahahahhahah

kalau ank kau pndai ckp konpem dye dh sound kau dlu ahahahahhahah

Tukang Karut berkata...

eleh... anak aku dah hafal sifir 3 tau...

Fida Ghazi berkata...

sifir 3? huh..tanak kalah!!

Tukang Karut berkata...

Hoho... Anak kena la ikut bapak...

Mesti la taget nak A1 dalam add math!

Asrul "iLham" Sany berkata...

g untuk gagah...hahahaha

Tukang Karut berkata...

amboi... nak gagah jea... ke gugup ni?

hassy chan berkata...

gi la blaja balik TK.. malu je kat anak nt ajar slh ahhahahaahaha

Khai faiz berkata...

aku pun hampir tak perasan....