2013/04/06

Seloka Jangan Jangan Jangan... Versi PRU 13...

Jangan jang jangan...
Jangan cuba cuba menghuruharakan keadaan yang aman...

Jangan jang jangan...
Jangan kerana satu undi, kita berkelahi....

Jangan jang jangan...
Jangan kerana tamakkan kuasa, kita lupa apa yang kita miliki...

Jangan jang jangan...
Jangan lupa keluar mengundi!!!

Jangan jang jangan...
Jangan nak kecoh kecoh... Jika belum layak atau BELUM daftar sebagai pengundi yang sah...
Jangan lebih sudu daripada kuah...

Jangan jang jangan...
Jangan cuba cuba nak daftar sebagai pengundi... Pintu dah tertutup... Tunggu saja PRU 14...

Jangan jang jangan...
Jongang jongang jongang...
Jangan silap pilih... Terpilih cempedak busuk!!!

9 ulasan :

syiela berkata...

sekarang semua pakat update tentang politik kat fb... maleh sunggoh den

Tukang Karut berkata...

Tau xpe... rasa macam nak disable kan je fb tu...

aimi adilah berkata...

pilih lah saya ahahahhahahhaha

bunga_rose berkata...

aku daftar, tp mungkin tak ngundi.. camne nk ngundi, sorang perak sorang pahang, penat wooo nak balik hari..

bobiedanbad berkata...

Jauh d perantauan, seperti tak dapat pulang ke kampung halaman tu memangkah yg sepatutnya :)

blog-tips-kurus berkata...

tokey bendera kaya ooooooooooo!!!

onie berkata...

undi tu kan rahsia

Ema Blog berkata...

tak sabar nak balik kelantan untuk mengundi....

Khai faiz berkata...

TK boleh jd calon ni... modal seloka ni kompom menang.. ahehehehe