2014/11/25

Kisah Bunga, Romantik Dan Amoi...

Kisah 19.11.2014

Suri: Wuaaaaa... Romantiknya abang ni...

TK: Ha? Awat?

Suri: Diam diam je letak bunga dalam bilik... Sorok sorok lak ek... Suprise la tuh!

TK: Ehmmm...

Suri: Selamat Ulang Tahun perkahwinan abang... Tak sangka abang ingat... Romatik sangat...

TK: Hmmmmmmm...

Suri: Tapi kan... Kenapa ada 6 kuntum je bunga ni...

TK: Hmmmmmm... Tak ada maksud deh...

Suri: Ni mesti ada apa apa ni ni kan? Sweet ni...

TK: Dok aik... Tu je yang mampu beli... Gaji lambat lagi...



Kisah amoi...

Ini amoi sulah gunting lambut...

Ayakkkk... Aku pun tak tau dia ikut siapa... Bapak kulit manggis... Mak kulit melayu...

Dapat anak macam kulit amoi...


8 ulasan :

Lea IsNawi berkata...

encik TK ni xreti romantik dgn kata-kata, hanya perbuatan je kan kan kan

Normi Nieza berkata...

comel..:)

KUREKURE COMEL berkata...

selamat ulang tahun perkahwinan yg ke???..erkkk..hehehe....amboi comeyy menantu aii tu haaa....geram nengok pp amoi ni...

Rapunzel Cikilolo berkata...

huhuhu.

untung la dapat bunga. dari takde...

Hafiza AizZawa berkata...

bunga cantik.. amoi pun comel..

LydSunshine berkata...

romentik tapi mcm tersipu2 nak mengaku ye. Amoi ni jadi amoi kot2 sbb mak dia suka tgk cite korea.

Ema Johari berkata...

romantik diam-diam berisi namanya ni....biasalah lelaki mana nak tunjuk keromantikannya.

QasehnyaRania berkata...

janji dpt juga kan.. cntik warna ros tu :)
ittew amoi manyak comel loh

pppsstt:ala, dekat rumah je makan menu sama dgn org pantang.kat luar pulun habis habisan.. kan.kan..kn