2015/09/09

Sperma Kurang Disebabkan Minum Kopi

Sperma Kurang Disebabkan Minum Kopi


Huih... tajuk... Tak hingat dunia...
Aku baca balik pun takut kot...

Tapi itu la kata sorang senior bos aku...
Ntah mitos ntahkan fakta...

Tak tau la pulak kalau dah ada kajian...
Minum kopi lepas tu...Gelek gelek... Lepas tu pancut... Letak bawah microskop...
Kira berapa banyak sperma...
Berjuta juta lemon sperma berenang renang keriangan terlepas dari kilang...

Eh... Tak terfikir la...
Tak tercapai akal aku ni...

Logik ke?

NotaKarut: Minum susu jugak dikatakan membantu meningkatkan bilangan sperma... Eh... Korang ni.. Betul betul ke buat kajian ni???

9 ulasan :

yanie yusuf berkata...

ermm betul ke tu??

Salam Blogwalking: www.yanieyusuf.com

QasehnyaRania berkata...

mmm. tak tau la pulak..

lia ummiirfan berkata...

uikss.. biar betoiii

Normi Nieza berkata...

rajin buat kajian..hihi

Tukang Karut berkata...

Ntah la... Macam tak logik la pulak.
Tak pe. Minggu ni straight minum kopi dan tengok hasilnya nanti..l

Tukang Karut berkata...

Logik ke tak?

Tukang Karut berkata...

Betul la kot.
Kalau minum kopi, sperma jadi pening. Mabuk kafien...

Kalau minum susu dapat banyak zat dan protien....

Hahaha...

Tukang Karut berkata...

Idokla kawe rajin buat kajian dok oiii...

Sperma kawe buke banyok mano pon...

Eintan Nurfuzie berkata...

kopi itu minumn kgemrn nabi