Langkau ke kandungan utama

Pesanan Khas Untuk Raja...

Dear Raja...

Itu hari... Gua sudah cakap sama lu...
Lu tak nak dengar...
Lukasi pekak lu punya telinga...

Itu siapa... Tan Sri Anuar Musa pun sudah sound sama lu...
Tapi lu kasi adu itu sama Sultan...
Belakang cerita, Sultan kasi pecat itu TS...

Ha... Ini hali...
Gua pulak mau sound sama lu...

Itu ha... Bola punya pasal ha...
Tarak boleh bikin eksperimen maaa...
Lu ingat lu budak sekolah kimia ka mau main main eksperimen...

Apa lu ingat ini pertandingan antara sekolah ka?
Main itu selupa main nyoyok nyorok dan kawin kawin saja...

Itu lu punya taktik ha...
Gua yang bodoh lagi hina ni pun, gua pun sudah boleh agak maaaa...
Talak payah susah susah mau amik itu sijil kejuruletihan...

Gua letih la tengok lu punya latih taktik...

3-0 maaaa... Nasib baik tarak koyak itu jaring malaysia punya...

Lepas ni ha...
Gua bagi lu satu cadangan...
Lu guna itu taktik 1-9-1... Senang maaaa...
Lu kasi taruk 9 orang depan itu gol... Bikin itu benteng manusia...
Confirm tarak gol...

Itu satu orang, sapa tu Safee Sali ha...
Biar dia main curi ayam....
Confirm boleh menang maaa...

Itu taktik ha satu orang dalam dunia pun tarak bikin lagi...
Ha... Ini baru butut butut eksperiment maaaa....

NotaKarut: Semalam aku sanggup memecut 160km/j dalam highway semata mata nak tengok live... tapi... itu yang aku dapat.... Ermmm...

Ulasan

Unknown berkata…
TK pecut dari mana ke mana?Dira pecut dari Kluang ke Jb 1 jam je, tp hampeh. -_-'
Muttallif berkata…
Sudah ku jangka Malaysia akan kecundang. Dah lah sedih tengok Dato' Lee kalah, tapi itulah permainan
NasQ berkata…
dari simpang ampat ke usj... 30minit jea...huhu... dah lewat sebab jem dekat jalan lama...
NasQ berkata…
dah agak dah... tapi nak tengok menang gak!
khaifaiz berkata…
jom main bola tampar
NasQ berkata…
Aku tampar ko dulu boleh?
krole berkata…
kecewa jgk ngan prestasi skuad negara...entah alasan pe lg kali ni..pergh!!! mmg pengorbanan yang harus ditabik spring ni hihihi~sabar bro..gua pon tnsion jua tngok smlm adus2
syiela berkata…
nasib aku tak tengok kalau tak memang lagi hangin satu badan
Encik H berkata…
hahaha..aku sebenarnya nak taip tau pasal ni..tapi aku malas..sebab kalau aku taip, konfem aku kritik gila2..

alasan nak bereksperimen..alasan nak nak test pemain simpanan biar boleh compete dgn kesebelasan utama..alasan pemain utama direhatkan pada second half..macam2 jugak..:D

alasan dia kenal pemain2 dia, dan yakin pemain2 dia akan bangkit bila tiba masanya..heheh..tengok pasni bangkit ke tidak..kalau tidak baru aku buat entry..hahaha
NasQ berkata…
Aku bukan tension.... Rasa macam nak terjun bangunan pun ada gak ni....
NasQ berkata…
Kalau angin satu badan satu je ubatnya.... Kentut kuat kuat....
NasQ berkata…
Ala... Kalau kita taip panjang pun bukan dia baca pun....


Aku menyesal ni....
panda montel berkata…
choi..... betul betul choi... hari tu kata sebab kalah adalah kerana bau peluh.. which is show unprofessional, now dengan singa pun xkan peluh juga? LOL
bunga_rose berkata…
aku faham kekecewaan ko sbb laki aku pun kecewa, punya speed dari kg pasal nak tgk aff, skali kalah, bini dia pun meng'dog2 kan dia lagi dia bengkek haahahah
emarieys berkata…
sian..nasib baik tak tgk..kalau tak wat dosa..dok nyumpah sakan..

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...