2014/04/04

Aku Bangga Mempunya Kau...

Walaupun usia kau dah tua...
Dah berumur... Tapi masih boleh diharapkan...

Bukan nak harap konar baring cecah lutut...
Bukan nak harap boleh willey kepala ke jalan...

Cukup... Cukup diharap untuk selamat sampai ke pejabat...

Cukup untuk diharap menyilok nyilok di celah celah...

Kadang kadang... Terasa macam ada pasang turbo pulak...
Keluar rumah 7.10... Sampai 7.55...
Keluar rumah 7.20... Pun sampai 7.55...
Keluar 7.30... Pun sampai 7.55...

Memang terasa ada turbo tersembunyi...
Hanya keluar bila diperlukan...


8 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

banyak berjasa tu...adik sy baru hilang motor nie tahun lepas

inche hlovate berkata...

haha waktu sekolah dulu pun pakai motor ex5

Titisan Hujan berkata...

selagi ok nape nak tukar kan?

dill berkata...

guna selagi boleh guna. :)

dill.

QasehnyaRania berkata...

ex5 sgt sgt la syok ditunggang. hihi
tk, kg kat mana?
nk pi beli jugak la..

kalau balik kg saya sama jugak kosnya..
huhu

Tinta Lana berkata...

Salam.

TK.. aku pun bangga..bnyk kngn dgn ex5..ayah ak besarkan aku dgn moto ni. Tergolek sbb moto ni pun pernh.. blaja bwk moto dgn ayah ak pn guna moto ni..

Hafiza AizZawa berkata...

ada transport sndiri mmg patut berbangga dgn diri.. janji senang nk bergerak ke mana jer..

Khai faiz berkata...

cantik plak kuda putih kt atas tu