2014/04/15

Cerita Pagi Saya...

Acara minum pagi yang disertai beberapa otai otai dan budak budak baru nak up...

Mr XYZ: Nak dengar teka teki?
Sambil menghirup kopi o dan nasi lemak telanjang ala 1Malaysia...

Mr TK: Ha... Apa bang...

Mr XYZ: Tau bunyi mercun?

Mr DEF: Pong.... Sonang... Tutup telingo pun pun buleh jawab...

Mr XYZ: Ermmm... Kalau bunyi tulang patah?

Mr HJK: Praaarrkkkkk...

Mr XYZ: Ermmmmmm... Kalau bunyi bulu tercabut?

Mr TK: errr??????

Mr HJK: ?????

Mr DEF: Ado ko bunyi bulu tercabut?

Mr XYZ: Ada... Kalau bunyi bulu tercabut bunyi dia cam ni... "Puihhh... Puiihhhhhhh!!!"

Mr TK: Cam pelik je bang... Awat bunyi cam tu...

Mr XYZ: Dah bulu tercabut melekat kat mulut... Tu yang "puihhhh puihhhh!!!" tu...


NotaKarut: Otak kena kuning sikit baru paham cerita ni... Hikhikhik....

.

22 ulasan :

Cik Itah@RRP berkata...

salam. huhuhuhu bulu tercabut pun ada bunyi ye haha
btw menabung digi wwwow award, libresse dan inti at sini :)

bunga_rose berkata...

............
aku otak putih, tak faham laaa kuikuikui

Tukang Karut berkata...

terima kasih...

Tukang Karut berkata...

putih la sangat kan!!!!!!

Hafiza AizZawa berkata...

hehe.. lawak pagi nie.. time kasih buat Fiza senyum sorg2 dpn pc.. >_<

QasehnyaRania berkata...

mmmmm ...

Wenwink Kidu.Duki berkata...

hahahhaa kuang haja pnye lawak haha

Lizzie Yasmin berkata...

Apa benda bulu dok dalam mulut. ^.^

inche hlovate berkata...

nasib baik otak aku putih :p

gomo merah berkata...

bagus punya blog..datang menderma di sini
http://gomomerahgomo.blogspot.com

Tukang Karut berkata...

orang yang boleh gelak maknanya dia faham dengan mendalam maksud tersirat...

Tukang Karut berkata...

Orang banyak pengalaman... ermmmm je...

Tukang Karut berkata...

Ni pun banyak pengalaman gak ni...

Tukang Karut berkata...

Hohohoho... Meragut bulu bulu halus tuttttt.......

Tukang Karut berkata...

Orang yang kentut busuk memang dia tak ngaku pun... eh?

Tukang Karut berkata...

ye la... datang la lagi yea!

zella y berkata...

eh! camner bulu bole masuk dalam mulut? soalan dr org otak pink.. ;)

Tukang Karut berkata...

ermmm... mungkin daripada aktiviti "meniup kerja"...

Khai faiz berkata...

bulu hidung msk dalam mulut ek... owhhhh

Tinta Lana berkata...

Salam.

TK..tu bunyi effect, stlh bulu tercabut..bukan bunyi bulu tercabut --> otak aku takda kaler,hahaha

Titisan Hujan berkata...

owh...bru tau ada bunyi

hainom OKje berkata...

haha....Memang betul betul tukang karut hehe