2014/05/04

Obsesi Baru....






Ntah apa kenanya anak dara aku sorang ni...
Pantang pulak jumpa baldi...
Abis diselungkup kat kepala...
Mungkin nak masuk sojar kot....

18 ulasan :

Haryz Khairuddin berkata...

ke nak tutup aurat? sebab UAI kata x penting pakai tudung, yang penting tutup aurat. huhu..

Isz Kha berkata...

Comelnyer...nk jd sojar yer...hehehe

hainom OKje berkata...

Budak kecik baye ni mmg suka buat benda benda gitu...hehe comey jer

Lea IsNawi berkata...

dh besar dh anak TK
ingat dulu kena TK masa2 teruna lagi
sekarang dh ade anak dara dh
cepat betul masa berlalu kan


btw,...comels gilerrrrr

zuhdi sanusi berkata...

aku rasa mmg bbebudak baya2 nih suka buat mcm ni kot., huhu

bunga_rose berkata...

hahahaha.. takpe, yang penting chomel wehhh

Diana Rashid berkata...

comel la buat macamtu..heheh

QasehnyaRania berkata...

nk topi tp x dpt dpt.baldi pon jadik le.hihihi

Hafiza AizZawa berkata...

comelnye... nnt belikan dia topi..

Cik Itah@RRP berkata...

salam. haha comel

Ema Johari berkata...

dah besar....dah pandai jalan...comel.

Titisan Hujan berkata...

alahai..dh pandai jalan.
lau arwah ada sebaya dh jgk ni

Wenwink Kidu.Duki berkata...

comelnyaaaa hihi

QasehnyaRania berkata...

wah.. syoknya bawa anak dara n family naik CH.. selamat bercuti TK...

TK, kalau ada masa jom la join GA ni..
TK kan terror bab pantun.. hihi
mana tau ada rezeki terselit 30 yang bertuah tu nnti.. :)
kalau nak join ni linknya..

http://www.mialiana.com/2014/05/giveawayephyra-cantik-sihat-bertenaga.html

Niena Muhammad berkata...

dia ikut pangai apak dia le tuu

ieza ashaari berkata...

hahaha.. sekali tgk kelakar. tp mungkin isyarat awal nk tunjuk kat ayah dia, suruh belikan tudung atau helmet bawa pergi jalan2..

Tinta Lana berkata...

Salam.

Alahai zara..banyak2 barang, baldi juga kome berkenan ya :)

Teena Tna berkata...

Ahaha. Comel jer.kalau sedara mara datang tengok dia macamni, mesti kecoh satu kampung kan.