2014/05/22

Penangan...

Penangan makan petai...
Lunch petai sambal lawan sambal tempoyak durian baru...
Malam pulak bedal petai lawan cencaluk melaka....
Perghhhhh... Nikmat dunia rasa kampung...

Pagi ni...
Bila tiba urusan seri paduka perut...
Sedut hembus teran sedut hembus teran...
Kembang kempis hidung kembang tekak...

Perghhhh...
Sendiri punya bau pun tak boleh blah...

Rasa nak sangkut kepala tepi jamban...
Pengsan!!!

Aku pun tak sanggup nak masuk toilet untuk 4 jam berikutnya...

Maaf la makcik housekeeping...
Sila tahan hidung ye...

11 ulasan :

Isz Kha berkata...

sure makcik housekeeping tu jd sumpah sumpah lps masuk toilet tu...
uuwweeeerrrkkkk...
;P

Normi Nieza berkata...

hahaha..:)

zuhdi sanusi berkata...

haha., sendiri cari pasal.,

Umi Nazrah berkata...

salam singgah. tak ingat la petua nya apa, lepas makan petai tu kena makan apa. sama ada timun atau terung :(

Cik Itah@RRP berkata...

salam. hahaha sy tak suka makan petai..busuk la uhuk

Hafiza AizZawa berkata...

aper la TK nie.. sampai ke sini baunya.. huhu...

Titisan Hujan berkata...

hadoiii..konpem letak jawatan housekeeping tu

Cikna berkata...

Makcik housekeeping jd mangsa.......;-)

hainom OKje berkata...

Eiiii.....
Tp sedap petai tu...lama tak makan...

Ema Johari berkata...

nanti siap yang masuk kemudia sebelum makcik housekeeping dulu, akan berteriak.."siapa yang melepas ni woi,,, bau petai semerbak ni"..terus TK buat tak tahu jer.

sekarang dah pakai blog wordpress... itu pasal tak nampak entri baru.

QasehnyaRania berkata...

petai mmg sedap.. makan sampai lupa diri