2010/12/21

Bukan Nak Sorok...

Sabtu, 18 Disember 2010.
Majlis Perkahwinan Arfiza... Sahabat lama... Kawan sekolah... Kawan Seasrama tapi lain2 dorm dan blok (gile ar kalau satu dorm dan blok)... Kawan se UiTM... Dan kawan kepada bakal tunang aku(majlis 22.01.2011)... Kalau tak kawan dengan dia, mungkin aku tak kenal dengan bakal tunang... Sebelum ni ada orang kata aku nak sorok bakal tunang aku... Sekarang aku nak tunjuk dan tak mau sorok2 lagi dah... Cukup setakat itu, aku tak pandai nak cerita tentang hal2 begini...lagi2 di di alam maya ni... Perkenalkan Cik Hadis...
Tahniah Arfiza(pensyarah di Unisel) dan Ahmad... Semoga bahagia dan berkekalan sampai ke akhir hayat dan dapat ramai anak...tettttttt...

p/s: Sila abaikan pipi yang makin gebu tu...

8 ulasan :

LiErOSe~QiEmi berkata...

akhirnye tunjuk gak mem ek.. hihihih.. kecik molek je orangnye rupenye..hihihih

Eda berkata...

jangan lupa jemput malis kawen...samada ai pegi ke idak, itu blakang kira deh..;-)

Nasriq berkata...

:)

atas permintaan ramai... tunjuk jugak la...

Nasriq berkata...

jemput... tak lupa...

Yutaka Mushimura berkata...

woohaaa...sgt2 best warne pelamin merah tuh...

best.:)

Juraidah Hashim berkata...

akhirnyer nasriq jujuraidah...:P

Nasriq berkata...

jujuraidah?
adeii...ko ni jue... dah la cadangan nama anak ko nurmerdekariah ko tak nak guna...

zati embong berkata...

tk! gebu!gebu!gebu!