Langkau ke kandungan utama

Makin Comel La...

Hai...

Semalam kan kan kan...
Aku kan lupa bawak kasut kerja...
Jadi seharian pakai selipar jamban je...

Hari ni pulak kan...
Aku lupa hari ni hari Khamis...
Aduyai... bagi pekerja gomen yang berivonasi dan berdisplin aku rasa bersalah kerana tidak memakai baju batik...

Hari ini jugak kan...
Aku kan kan kan...
Aku tertinggal pulak Handphone kesayang aku dekat rumah!
Aduyai... Penting tu... Dah la selalu menteri call aku ajak main golf!
Mesti dia akan marah aku kalau aku tak jawab call dia... Aduyai...

Mesti korang nak cakap... Aku ni makin comel kan kan kan...
Baik cakap sebelum aku sula bontot sengsorang!

NotaKarut: Aduyai... Cam mana ni... Biasanya aku berurusan menggunakan handphone... Jarang guna telefon pejabat ni... Makin teruk pulak penyakit pelupa aku ni... Ni mesti terlebih mensia siakan nutrisi baik ni...

Ulasan

zella y berkata…
la...nape ni t.k...smua lupa... ape yg t.k igt sampai lupa smua?? hahahah
-- berkata…
dah ko dua tiga menjak ni asik kosentret bunuh setan..benda lain ko abaikan...

insaflah..

eh... salah pulak!

(wah..dah dapat PENGARAH baru!!! hamacam? ada berani berbigboskan Dr.???? Jeng..jeng..jeng...! patutnya KK yang jadi big bos.. dah la hemsem, baik, suka ajak main golf.. ada PA cantik (x PA la skarang) tak suka marah2...dan sebagainya... *saje je up lebih.. sbb nak melobi APC..dia lagi yg rate saya... *

Sekian..wassalamu!
khaifaiz berkata…
lupa itu normal
NasQ berkata…
@zella y ingat kat orang rumah je ni... hohoho...
NasQ berkata…
@Fida Ghazi err... semalam kan... kena brainwash oooo....


ala... nak buat apa bagi APC dekat exPA tu... bukannya tau buat kerja pun... berblog je tau...
NasQ berkata…
@khaifaiz ini dah tak berapa nak normal dah ni...
bobiedanbad berkata…
muahahaha... nak cuti lg kot :)
Rina Rahamat berkata…
ko comel (x nak kena sula)


akak rs ko bnyk sgt termakan semut kot
~Sal Ismail~ berkata…
sila makan kismis~ =p
dill berkata…
makin pelupe ko eh..

oh aku lupe. ko dah tua..

dill.
Fyqa berkata…
mkin lupa la neh. comey apa tuh.

haishh. okok mkin comel!

^^
ILA HonEyBuNNy berkata…
wakakak..ko bahagia smpai jadi lupa ye..ehheh

amboiii..sakan ko baik dengan menteri..ehhehehe
Cik tikah berkata…
dahsyat tuh smpai nak sula!! hahahaa... minum air byk semut ler ni :p
panda montel berkata…
hahaha lebih makan smeut tu. haha
Asrul "iLham" Sany berkata…
ko memang comel dan lazat...bley? hahahaha
Intan7 berkata…
mmg comel.. pipi makin naik.. perut ikut skali..hehe
emarieys berkata…
baru kahwin dah lupa
kLiPKeRt@sPiNk berkata…
bukan makin comey la..makin tuwe (tua)
hahahaa
Ct Aja berkata…
hahahhaa..mmg dah parah 2... hahhaha
Juliet_iRa~" berkata…
kekekke..;p..

dasyat virus pelupa tu...

jgn lupa dah ada wife sudah la..heee
Nonie berkata…
masih mood hanoymoon la tu...lupa bagai.hehehe
Widi Dede berkata…
wah pelupa

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/
Unknown berkata…
ko da nyanyuk mwahahhahahahaah
Wanie berkata…
tertinggal henset makin comel ke makin pelupa ye?kui3

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...