Langkau ke kandungan utama

Saje Dengki...


Tengok tajuk pun dah tau dah kan...
So... Tak payah cerita panjang...
Hohohohohoho Hati girang... Sambil usap usap perut yang membelon dan terasa kekerasannya!

Aku sedikit pelik bila keluar membeli belah barang dapur bersama si suri...
Ye... Aku sangat faham karenahnya sebelum ini...
Sangat la cerewet jika membeli barangan contohnya baju...
Itu tak apa la...
Yang cantik pun dia... Aku tumpang bangga je bila kata tu bini aku...

Tapi aku sangat hairan bila membeli barangan lain pun cerewet juga...
Terutama cerewet warna...
Sampaikan bakul untuk meletak barang itu pun dipilih pink...
Aduyai... Sanggup pulak memilih satu barang tu sampai 10-20 minit semata mata nak nampak COMEL...
Hoho... Tak faham betul aku dengan perempuan ni...

Kalau ikut falsampah kejuruteraan aku senang je...
"meet the purpose!"...

NotaKarut: Orang kata kalau makan durian banyak, badan akan jadi panas... Aku ni berdarah sejuk ke? Adik beradik cicak ke aku ni? Garu garu kepala... eeeiiii geli!!!... Tak kuasa mak nyah! Kenapa aku rasa tak berapa nak panas pun ek padahal aku rasa aku dah melantak lebih 12 bijik durian hari ni... 12 BIJIK... bukan 10 ulas ye!

Ulasan

~Sal Ismail~ berkata…
aku pun x penah rasa panas badan mkn dorian bebyk..aku pun naik heran..~
~Sal Ismail~ berkata…
hahaha..selamat melayan karenah si suri..ko xkan fhm pompuan..tp cuba fhm~ ;p
Unknown berkata…
biaselah bro, prempuan mmg mcm gitu kot.. almost nak perfect.. huhu btw, boleh tahan bro mkn sampai 12 biji..
biela bell berkata…
suami yg mithali kena faham isterinya...sbb tu la dikatakan napsu pompuan tu ada 9..dan lelaki perlu mengawalnya dengan anugerah 9 akalnya..:)
Intan7 berkata…
biasela.. pompuan~
sampai 12 bijik?? perghhh...
cik ungu berkata…
encik makan doyan tu bersama apa ye?

kalau contoh, encik makan bersama buah manggis, memang badan encik jd tak panas karena manggis itu sifatnya sejuk.

mungkin encik makan doyan bersama ais?

atau mungkin sbnrnya encik makan askem doyan?

atau sebenarnya encik ni meroyan?

aahhh..
Unknown berkata…
nak durian cikit =)
Cik TeN10 berkata…
TK kejam.. Kempunan org kt sni xdpt mkn durian.. Huhu

Emm kl mcm tu kira wife TK normal la.. Haha :)
iem berkata…
stndrd la 2
nnt umah ko jgk nmpk comey.bini pu comey....lengkap comey..
Rina Rahamat berkata…
wah smpi bakul pon nk pilih warna haha..


akak rs betullah ko berdarah sejuk..
abghani berkata…
haha...mana lebih panas..makan durian 10 biji atau panas menahan sabar melayan kerenah...bini... sabar jang,,tolingo pun nk kono toba
Chuu Muqhlis berkata…
minggu ni jugak aku akn balik slgor., nak terjah durian kat rumah! HAHA XD
-- berkata…
mcm sama dgn palsampah laki aku je...
Asrul "iLham" Sany berkata…
gua pun part beli2 ni cerewet gak smpi tensen syng gua muahahha
Ct Aja berkata…
hahahhaaaa... namanye perempuan..hihihii...... ini species reptilia agaknye...wuhuhuhu
khaifaiz berkata…
kejamnya... 12 bijik tu...
Fyqa berkata…
mmg dengki. nak tunjuk dorian kan.

haha
dill berkata…
kecabian sungguh! haha!

dill.
Unknown berkata…
Sedapnye durian...terliur ahkak tau!
ishiko berkata…
biasa la tuu..
pompuan kn mmg COMELL.. hohoo..


ni spesis perut tebal.. mne nk panas -_-'
penjajah minda berkata…
kau alien.sebab tue tak panas badan makan durian banyak2.hehe
lieynanilaz berkata…
memang berdarah sejuk...12 bijik tak rasa apa...org lain mgkn dah tumbang..hehe.

no komen kalu kaler bakul pun pilih...apa2pun bini ko jugak...kihkih.
Juliet_iRa~" berkata…
haha confirm drh sejuk..;p..dasyat tu mkn 12 biji bdn xpns..heeee ;p

ppuan normal la camtu..comel tu penting!hehehehe
syiela berkata…
kena faham2kan.. lepas ni ngandung plak sure lagi ssh nak fhm ;)
Daddylicious berkata…
kau ni perut jenis apa yer ....melantaknya bukan main lagi...hehe
zella y berkata…
durian???!!!!
alamak...nak lari lah camni...busukkkkkkkkkkkkkk!! haahhaha

sy bkn xmkn durian...setakat mkn seulas dua tu boleh la...tp ape2 yg perisa durian sy xsuka..bau durian pon xsuka...pening! hahahhaha
Nonie berkata…
sedapnya durian!!!
teringt my kakak...die suka gler2 durian ^_^
zati embong berkata…
ala biarlah, da nama perempuan kan, dia nk cantik utk tersyg dia je tau. sila hargai ok.haha
blog-tips-kurus berkata…
saye nak jadi engineer la=MEET THE PURPOSE!!
emarieys berkata…
itulah wanita

Catatan popular daripada blog ini

Ucapan Hari Raya Kelakar...

Koleksi Ucapan Whatapp Hari Raya 2016...  Ketupat pulut di atas para, Hendak direbus di tepi perigi, SMS dihantar pengganti kad raya, Tanda ingatan tak luput di hati. Selamat Hari Raya Aidilfitri, Mohon maaf Zahir & Batin . Kalau dilipek sebosar kuku. Kalau dibontang sebosar alam. Kok hilang dicaghi. Kok hanyut dipinteh. Kok tonggolam disolam. Datang biarla nampak muko. Kok poei biarla nampak belakang. Jauh diimbau,dokek digamit. Seuntai salam,sojambak kato. Dogup bicagho,meghisik raso. Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin “Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Mä$äk £Ã¨mäñg $àmßil bdiri, Hèndäk

Anda Marah? Ni Pantun Kurang Ajar.

Jalan jalan naik basikal, Naik basikal di waktu malam, Ada otak ada akal, Jangan disimpan menjadi pekasam. Pekasam buruk di goreng orang, Bau semerbak serata alam, Tutur kata ibarat parang, Tersilap kata menikam dalam. Belakang parang diasah jangan, Tajam depan tajam belakangnya, Kurang ajar apakah hukuman, Buku lima di pipi la jawabnya.

Pantun Malam Jumaat...

Ubi kayu sedap dibuat pengat Lagi sedap kalau dimasak siti Malam Jumaat datang semangat Almaklum banyak agenda sedang menanti Sedapnya pengat ubi teringat ingat Manakan terlawan si roti jala Ambillah berkat malam Jumaat Mengerat kasih mendapat pahala Di malam hari terasa hangat Memang enak minum air kelapa Malam ni malam Jumaat Tongkat ali jangan dilupa Dah perkena tongkat ali secawan Dicecah bersama kuih bahulu Hendak berblog,berbloglah kawan, Saya bermohon tidur dahulu. NotaKarut: Nak komen? Sila pantun jua... Hahahahahaha... Sekadar gurauan di malam Jumaat... Tak ada apa agenda pun malam ni kecuali nak buat solat hajat dan zikir lebih sikit...