2014/07/12

Fobia...

Assalamualaikum... Salam Ramadhan ke 14...

Bila dah masuk minggu ke 2 ni...
Agak fobia sikit dengan beberapa perkataan...

Terutama... Bila Bini yang sebut...
Jadi fobia...
Kadang kadang kepala ni berpusing pusing... rasa loya... Nak muntah...

Oh... Apakah penyakitnya ini...

Dengar je bini sebut nak shopping baju raya...
Mula la penyakit fobia ni datang... Mengelupur...

ni aku rasa nak pengsan sat lagi ni...
Bini ajak pi Jalan TAR pulak!!!

Yang... Yang... Oooo Yang... Najib bagi 5oo je tau...

Bukan 5000...

5 ulasan :

Hans berkata...

hahahha
tu ramai yg fobia tu
hahahaha

Cik Itah@RRP berkata...

salam. hahhaha :D

Tinta Lana berkata...

Salam.

Ko kena belajar belakon tk..ce ko belajo menggelupur betul2..confirm tak jadi gi TAR..tpi habis gelupur, kena pergi jugak..ekekeke

Biasalah pompuan cam kami ni :D

Ku Syida berkata...

Entah kenapa aku pun tak gemar dengan jalan TAR tapi laki aku sangatlah sukakan jalan TAR. Haih...

QasehnyaRania berkata...

hahaha.debut jalan pakat nak pengsan kan.sy bru pi kemarin.pi awal pagi.xda la nk bersesak sgt.
ala, 500 pon duit juga bang. hihi..
blj je shopping apa yg ptut. ye dok !