2014/07/24

Selamat Hari Raya...

Pandu kereta biar cermat,
Jangan sampai hilangnya hormat,
Harap harap semuanya selamat,
Tidak diketuk dengan tongkat.


Ok... Otak membeku dek rasa mood raya dah sampai...
Nak karang pantun pun rasa sel sel otak tak bersambung...

Pada yang dah bercuti esok atau lusa... Selamat berangkat ke kampung...
Selamat Hari Raya... Maaf zahir dan batin... Jika ada terasa dengan sindiran...

Mana mana yang dekat Gemas... Boleh la datang raya...
Tapi duir raya tak ada lah...
Al maklum la... Sengkek... Kalau nak singgit sekupang boleh la...

Tulisan hamba penganti bicara,
Ampun maaf sahaja yang dipinta,
Syawal dinanti menjelang tiba,
Ikhlas dari hamba yang gagah perkasa...

Kepada cik Inche Hlovate, jangan tak datang rumah aku!!! Anak aku nak mintak duit raya ni!!!

13 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

selamat hari raya occay...

Tinta Lana berkata...

Assalamualaikum.

Sekali dtg, dpt singgit skupg ek? 5x dtg ley tak dpt 5 hengget 5 kupg :D hahaha

Pantun ko tu..terlebih sel2 otak berhubung tu tk,haha. Ok, hati2 dijalanan, hati2 menjamu makan. Selamat Hari Raya! Maaf mna2 terkasar bhsa.

QasehnyaRania berkata...

selamat hari raya tk..
maaf dipinta juga ye.. mana tau terkasar smasa mmblas komen. .
blh la menghala ke gemas. hihihi

Cik Itah@RRP berkata...

salam :)

p.s salam jumaat & selamat hari raya..salam kosong kosong ya hee ^_^

Tukang Karut berkata...

Selamathari raya norkkkk...

Tukang Karut berkata...

Budak budak tak boleh pegang duitbanyak sangat...

Tukang Karut berkata...

Selamat hari raya... Sama sama la kita yea...

Tukang Karut berkata...

Tak kan salam kosong jea kot... Tak ada salam sampul ke?

Cik Itah@RRP berkata...

hahahhah..ada..sampul kosong jugak :P

QasehnyaRania berkata...

terima kasih TK :)
di atas peringatan ittew..
doakan saya ye semoga dipermudahkan segalanya..
in shaa ALLAH lagi seminggu due date saya..

norh berkata...

Salam aidilfitri tk.. Mintak maaf banyak2 ye kalau terkasar bahasa, terasa hati selama kita kenal ni.. ;)

Lea IsNawi berkata...

selamat hari raya tukang karut marut
raya raya jgn mengarut tau tau tau

zuhdi sanusi berkata...

selamat hari raya