2014/07/07

Pesanan Ringkas...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Adik manis... Kakak cantik... Makcik lawa... Nenek nenek sibongkok tiga... Amoi... Aso... Minachi... Mai rapat rapat... Baca pesanan ringkas ini...

Kami... Kaum lelaki ini insan yang lemah...
Lemah dari segala segi... Eh... Tak... Ada jugak yang kami kuat... Contohnya kuat makan... Kuat tidur dan kadang kadang kami terkentut kuat kuat juga...

Tolong la ye... Kalau pi bazir ramadhan... Eh.... Bazar Ramadhan tu...
Hormat la kami yang berpuasa ni...

Pakai la yang elok elok... Bukan suruh berjubah bagai pun...
Cuma pakai la yang elok elok...
Yang ada buah buahan tempatan yang besar... Elok la jangan pakai baju lower neck... Sian kat kami ni... Terliur je tengok...

Yang mana bernasib kurang baik ada buah buahan tempatan kecik sebesar buah limau nipis tu... Tolong la jangan pakai lower neck jugak... Kesian kat kami kami lelaki ni... terpaksa menjengkit jengkit kaki nak tengok gak... Tapi tak nampak apa pun... Sian kat kami ni... Elok la adik beli sarong yang ada besi tu... Boleh nampak besar sikit...

Kesimpulannya... Pakai la baju elok elok yea... Adik kakak makcik... Kita sama sama puasa... 


NotaKarut: Aku belanja ayam goleh petang ni ek... Siapa nak... Sila scolll bawah....





































14 ulasan :

Normi Nieza berkata...

eii..xsenonoh..:)

Hafiza AizZawa berkata...

teruknye.. Astagfirullah A'lazim

bunga_rose berkata...

ish ish ish...

QasehnyaRania berkata...

betul tu.semua ni atas diri la tk.. huhuhu
sabor aje la..

zuhdi sanusi berkata...

haha., duk rmah la selamat., tp ssh gak klu trperuk jer., nk xnk tengok jer la aper yg ader kn., beli kueh smbil tengok 'kueh'.,

inche hlovate berkata...

hahah tu je yg mampu aku komen

Ema Johari berkata...

lol, bertower ke tu....

Tinta Lana berkata...

Salam.

Sakit mata aku tk tgk dua2 gambo.. T_T

Titisan Hujan berkata...

tgk sekali rezeki
tgk dua kali..paham2 je lah

Cik Itah@RRP berkata...

salam. ishk ishk ishk...!

Dkna Abza berkata...

pakai tuala ke?

Dkna Abza berkata...

pakai tuala ke?

Azrin Rahim berkata...

yuhuuu...
dunia akhir zaman bro..
doa yg baik2 shjelh untuk dia...

Muhammad Syahmi berkata...

Gambar atas tu fesyen "LEPAS MANDI".