2014/10/08

Nuffnang ni saje je tau...

Nuffnang ni saje je tau...
Membeli jiwa menulis yang dah semakin luntur...

Tau la i malas nak update blog...
Saje je bagi iklan banyak banyak time kita malas dan tak reti nak update apa...

Tak pe la... Orang dah bagi...
Kita terima je la...

Korang pun rajin rajin la klik apa apa yang patut ek...

5 ulasan :

Nuriesya Nadia berkata...

Tahniah tahniah !! :D

baby comel berkata...

wah wah wah... belanja abc satu nanti!!! tahniah, rezeki alhamdulilllah

Tukang Karut berkata...

rezeki terpijak...

Tukang Karut berkata...

boleh... tak de hal la... Bukan kata abc je, nak def ghi jkl mno pqr pun boleh...

Siti Rohaida Yusof berkata...

tahniah,,,sekarang ni memng musim banjir BE pada blogger..hehe