2009/12/24

Tasik Kenyir...

Kalau pergi Terengganu kalau tak singgah Tasik Kenyir rasa macam minum kopi tak bergula jea... Betul ker???
Kalau untuk kaki pancing... Mungkin frasa di atas ada betulnya...
Aku??? Aku bukan kaki pancing... Mancing ikan bibir merah bolehlah...

Mula-mula dengar JKR Terengganu nak bawak singgah kat Tasik ni pun aku dah jadi malas... Ape bezanya dengan tasik-tasik yang lain??? Macam tak ada beza pun....

Dah sampai kat tasik tu barulah aku tahu kenapa beria-ia sangat diorang nak bawak aku ke sini... Tempat yang nyaman bak kata orang Sarawak yang bermaksud aman... Cantik??? Bagi aku biasa jea...
Tapi yang bestnye, aku dapat makan ikan yang fresh... Baru naik dari tasik...









Tiada ulasan :