2013/02/19

"CTK" e-DIARY: 19th Feb 2013 - Blogwalking Blogger Popular :P

"CTK" e-DIARY: 19th Feb 2013 - Blogwalking Blogger Popular :P
\

NotaKarut: Ramai rupanya yang masih waras!!!!

13 ulasan :

Tinta Lana berkata...

Salam.

Org tu kan.. "Sentap tu kuih muih ek???"

hahahaha, cakap la terima kasih, ko ni pun, hahahahahh, dah malu2 kucen la tu, >..<

C.T.K berkata...

hahahaha..xpe tinta...dia mmg gitu..ct hormat org tuaaaa..dia xkenal sentap2 ni...

Tukang Karut berkata...

alololo... sorang lagi sentap dah...

nak gurau sikit pun tak leh dah...huhuhuhu

Tukang Karut berkata...

oit... aku muda belia 4b lagi laaaaaaaa.... huhuh!

C.T.K berkata...

iye keeeee? dh ade anak, tua laaaaa ..haha :P

izfanora berkata...

dah tua? kuikuikui.. sentap lah tu.. :P

sobri yaacob berkata...

salam
dtg mlawat sini bro :)

Tukang Karut berkata...

Kalau cam tu, ko pun dah tua la ek... ada anak gak... anak tekak...

Tukang Karut berkata...

Elehhhhhhhhhh.....

Tukang Karut berkata...

Datang la lagi... ini tahun melawat tukang karut...

Hadira Kifly berkata...

Saya waras-waras remaja dan sentiasa muda belia... hehehehe B)

Tukang Karut berkata...

aku pulak masih kanak2...

QasehnyaRania berkata...

senyum tak perlu kata apa2, boleh :D