2013/02/25

Iklan Tertunda Mata Sakit Tengok Wawa Zainal...

Iklan Tertunda Mata Sakit Tengok Wawa Zainal

Dengan ini, adalah dimaklumkan, blog Tukang Karut akan menyepi seketika...
Kerana penulisnya gering... Terkena penyakit berjangkit...
Sakit mata...

Mula mula anak, lepas tu terjangkit dekat suri...
Akhirnya, terjangkit jugak kepada penulis...
Baru elok sebelah mata dah terjangkit lagi sebelah...

NotaKarut: Tajuk tu? Jangan tanya la... Ikut suka aku la...

13 ulasan :

aimi adilah berkata...

alolo cian ny bby skt mata =P

maitimie berkata...

egtkn ada crite gempak trangtangtang td.haha >.<

cepat2 sihat tK!

KUREKURE COMEL berkata...

moga cepat sembuh tau....baby dh ok blom?...cian kat baby...

Ratu Hatiku berkata...

hihihi....br tgk wawa zainal kalau tgk erra fazira ke... :P
Semoga cpt sembuh ya.. don noti2

C.T.K berkata...

tajuk mesti mau gempak kn..hahaha.. smoga cept elok matamu itu...penyakit mata ni mmg akan berjangkit...huhuhu

Tinta Lana berkata...

Salam.

Hamboi bapaknye zara..dah mcm baginda2 dah..gering ya,hik3. Takpe..tu smua buat pencuci dosa, erkkk.

Semoga segera sembuh TK.. ^_^

bunga_rose berkata...

mementang wawa zainal cun terus sakit mata ye.. aahahaha ngett

Ema Blog berkata...

sakit mata dpat mc banyak hari..syokkan...hehehe

Chuu Muqhlis berkata...

pakai spek itam je manjang la tk kuikuikui~

zella y berkata...

amboi....gering erk t.k
msti dpt m.c lama ni..hahhaha

Momo berkata...

ala belum lagi ko tengok che ta... (Rozita che wan) hahaha..gering la sangat yer...

blog-tips-kurus berkata...

Da kena cikenpox?

:-)

hassy chan berkata...

barulah keluarga sejati kalau sume kne sakit yg sama hahaha