2013/02/01

Itu Je Yang Aku Mampu...

Kereta...
Kalau boleh nak toyota Vios...
Paling paling pun ada hati nak angkat Accord...
Fikir fikir mampu, Myvi je la...
Baru 500 lebih je sebulan...
Kira dalam kemampuan lagi tu...

Isteri...
Kalau boleh nak macam Jue Aziz...
Kalau tak dapat, macam Neelofa pun sudah la...
Fikir fikir cari isteri biasa dah la...
Tak banyak maintenance...
Paling paling pakai bedak cap kapak...
Baru 300 seunit...
Kira dalam kemampuan lagi tu...

Handphone...
Mana nak kalah...
Kalau member pakai S3...
Mesti la kena up sikit, kena la pakai Iphone5...
Baru 2000 lebih je...
Kira dalam kemampuan lagi tu...

Pi masjid...
Pahala nak besar...
Ada pasang impian...
Konon nak ke syurga...
Bila datang tabung masjid...
Terketar ketar keluar dompet...
Cari cari duit seringgit... Baru muka ada senyum...
Kalau ditanya, hanya itu je yang MAMPU ikhlas...



NotaKarut: Sinis!!!

31 ulasan :

faizul fadzullah berkata...

hehe..jrang jmpe entri pantun sinis ni..follow terus!..
jemputlah singgah ye..

thegoldensentinel.blogspot.com

CTK berkata...

kejar dunia, akhirat dilupakan.

Cik Muda berkata...

bbedak cap kapak??? mana belu tu karut?

Hadira Kifly berkata...

bedak cap kapak pun RM300 kan... huuu...tinggi maintenance...

alang-alang dah banyak duit tu, bagi la RM10 ke...RM50 ke... huhuhu

maitimie berkata...

sinis memang sinis. kena fham2 laa yer. haha

zella y berkata...

ramai org mcm ni...hahahha

norh berkata...

norh mampu doakan TK ja..he he

Tinta Lana berkata...

Salam.

Hamboii, sinis sungguh! hahaha

Titisan Hujan berkata...

sinis!

Encik H berkata...

*beli

Encik H berkata...

aku ni jenis manusia tipikal kot..derma sikit2 jer..paling banyak pun aku derma, maybe rm5..

Tukang Karut berkata...

terima kasih... aku tak mengharapkan pujian...

Tukang Karut berkata...

eh... aku tak suruh kejar mengejar pun tau...

Tukang Karut berkata...

ada jual dekat depan 8f rumah aku ni...

Tukang Karut berkata...

amboi... ada checker la sini...

Tukang Karut berkata...

tu la... kalau yang pakai siti punya tu cam mana?

Tukang Karut berkata...

itu menyindir namanya...

Tukang Karut berkata...

haha... betul la tuh...

Tukang Karut berkata...

doakan aku kaya yea!

Tukang Karut berkata...

hukhukhuk sinis bagi yang terasa...

Tukang Karut berkata...

kalau dieja terbalik pun sama gak kan...

Tukang Karut berkata...

sangat tipikial kan...

hassy chan berkata...

aku pki fon cikai je sob3

Tukang Karut berkata...

Sila register untuk dapat rebet RM200 sekarang jugak...

Asrul "iLham" Sany berkata...

sinissss :)

bunga_rose berkata...

terbaekkk

Anak Pak Muin berkata...

pedas :P

Ema Blog berkata...

bukan main harga bedak 300 seunit...yg 30 seunit pun payah nak keluar

Ratu Hatiku berkata...

Tajam menikam tu...tp tulah dia hakikatnya manusia skrg nie..

Khairul Zamri berkata...

high demand :P

izfanora berkata...

dunia nmpk, akhirat xnmpk.. sbb tu jrg dikejar..