2013/09/29

Cerita Kedai Kopi...

Musang Berjanggut: Dengar cerita, KERAjaan nak naik kan harga minyak lagi...

Pak Pandir: Dengar kabar anginnya gitu la...

Musang Berjanggut: Aku bukan apa... Aku tak kesah sangat kalau harga minyak naik, yang aku tak tahan tu harga barang lain pun turut sama naik...

Pak Pandir: Betul tu... Minyak naik harga barang lain pun naik gak!!!

Musang Berjanggut: Dengar cerita harga gula pun nak naik gak...

Tukang Karut: Betul sangat tu... Aku setuju... Sejak harga minyak naik ni perut aku pun turut sama naik... Ini semua salah KERAjaan... (Sambil menepuk perut boroi...)

2 ulasan :

Tinta Lana berkata...

Assalamualaikum.

Kesian kat org bergaji skit mcm aku TK,huhu.. semua naik..

Ema Johari berkata...

eh3x, harga rokok pun dah nak ni