2013/09/26

Lawak Hari Ini...

Pak Pandir : Awatnya kaki berikat ikat tu?

Musang Berjanggut : Tadi... Aku kena Patuk ular... Ni nak pi hospital la ni...

Pak Pandir : Ok je aku tengok kau ni? Ular apa?? tak ada bisa ke???

Musang Berjanggut: Ntah... Ular tedung kot... Aku sempat ikat kaki aku kuat kuat bagi tak mengalir bisanya...

Pak Pandir : Kawan aku kena patuk ular lidi tapi dia mati... Ular tu tak la bisa sangat...

Musang Berjanggut: Mati? Biar betul??? Kan tak bisa sanagt ular lidi tu??? Dia kena patuk kat mana???

Pak Pandir : Dekat pipi...

Musang Berjanggut: Macam mana boleh mati pulak???

Pak Pandir : Dia ikat dekat leher dia ketat ketat...

9 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

hadoi...pening dengan pak pandir nie...hahaha

Khai faiz berkata...

memang pandir

TelingaBulat berkata...

aduiii pening bacee pak pandir yg bijak ni hehe

Tukang Karut berkata...

aku pening gak ni...

Tukang Karut berkata...

dah tu? tak kan khai pulak...hukhukhuk...

Tukang Karut berkata...

amik je panadol... abis cerita...

Ratu Hatiku berkata...

hahahahahaha...mmg sengal!!!!

Cik Muda berkata...

hadoiiiiiii...... cam nk lempang je ...

hassy chan berkata...

haha... mati tercekik