2014/03/10

Rakyat Malaysia serba boleh...

Rakyat Malaysia serba boleh...

Isnin lepas, boleh jadi wartawan hiburan...

Selasa pulak boleh jadi peguam syariah...

Rabu pulak boleh jadi hakim...

Khamis pulak boleh jadi penganalisis politik...

Tetiba Jumaat pulak boleh jadi peguam civil...

Tetiba pulak boleh jadi pegawai penyiasat...

Tetiba je terjadi hakim...

Tetiba terjadi ahli kima a.k.a pakar DNA...

Dan yang paling lawak...

Pada hari sabtu dan ahad, jadi pakar penerbangan!

Dan yang paling best, tukang share... Share je apa apa pun info... Nak nak lagi kalau info tu keluar daripada 'pakar pakar' segera kita ni... 

Kelakar betul... Yang lagi best, share info yang ntah dari mana sumber... Lagi lagi infor dari 'kawan punya kawan bapak aku cakap', 'kawan abang aku punya kawan cakap' e.t.c... Ko ngan kawan ko, ngan bapak ko, ngan kawan bapak ko, boleh jalan la... PIRRAAAHHHH!!!

Tenggelam cerita hangat Hanez Suraya dan 'lelaki' nya...

Hanyut cerita Anwar Ibrahim...

Terus orang lupa Kajang Move...

Tak terdengar pun cerita Chong Wei menang All England...

Cerita kedai kopi, sana sini, pakar sana, pakar sini, tak ke mana...

12 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

hahah...betul tu...

Tukang Karut berkata...

betul betul betul...

Khai faiz berkata...

lagi2 la yg kejar traffic dengan like ... ada aje yg keluar...

Ym.Bundle berkata...

aku mmg banyak tetinggal cerita2 yg ko bgtau ni..noobnye aku..

Hafiza AizZawa berkata...

semua cerita dah tenggelam.. yg penting doakan yg terbaik buat MH 370..

Tukang Karut berkata...

ha... yang ni pun satu lagi spesis...

Tukang Karut berkata...

ko duduk dalam gua ke?

Tukang Karut berkata...

yea... betu la tu...

Normi Nieza berkata...

doakan MH370...

Titisan Hujan berkata...

tu la pasal kan

aimi adilah berkata...

aku syukur sgt cter pasal hanes suraya tu ilang.... bosan aku pasal dye

QasehnyaRania berkata...

betul tu.
sama sama kita doakan semoga misi mencari dan menyelamat dipermudahkan olehNya aamiin