2014/03/12

Politik Kotor Menyebabkan Ramai Orang Mual.

Orang Malaysia, khususnya orang politik, macai macai politik, dan penyokong taksub... dan lain lain...
Tak henti henti menanam sentimen negatif...

Baik dari cara FB... Twitter... Mahupun blog...

Melalui tulisan tulisan mereka... Walaupun banyak yang tak benar... (kalau ada yang benar pun, dibesarkan besarkan sehingga menampakkan menjadikan dosa besar!)

Sehinggakan, tragedi MH370 pun nak dipolitikkan...

Tak percaya?

Cuba la bukak FB yang ada link tentang maklumat maklumat terkini berkenaan MH370... Baca satu satu komen yang ada... pasti akan ada terselit komen komen berbau politik murahan!!!

Benda yang tak berapa nak betul kalau hari hari dipasak dalam kepala... Berkemungkinan akan terpengaruh jugak...

Dah hari hari dok pasak benda negatif, sampai tak ada satu perkara baik pun yang dibuat yang disebut...
maka sampai satu masa, orang akan lebih melihat keburukan...

Lagi lagi kalau orang yang tak tahu sepak terang politik...

Cukup cukup la...

8 ulasan :

||aLeaSaRa|| berkata...

tu dia aihhh...dah petang ni tak mau marah2.meh pekena pisang goreng ka,cucur udang ka he3...

p/s-->kadang2 sikap kita memalukan je,kan. malu bila rakyat negara luar baca komen2 yang semuanya nak berunsurkan politik alahai....

Tukang Karut berkata...

Bukan marah, tapi nasihat!!!

Ema Johari berkata...

Isu MH370 jadikan isu politik tapi isu politik Dun Kajang pula macam senyap sunyi je...

rohalili hassan berkata...

ni la kalau komen berbaur politik..ikut sedap mulut jer kan..

Arham Md Ali berkata...

Ikut pengalaman, bukan masyarakat Malaysia je sebenarnya, tapi satu dunia macamni.

Norizan J berkata...

Naik menyampah pun ia jugak ngan media sosial kat malaysia ni.. penuh dengan politiking haram jadah.. ahhh.. karut semua tu...

Titisan Hujan berkata...

tu lh..dgr sj blh laa
sm jgk la dgn cite2 mel....

Khai faiz berkata...

nk buat mcm mana... mcm tu la....