2014/12/18

Suami Isteri Tengok Bola...

Isu sensitif dan panas di FB & Tweeter sekarang bila perempuan tengok bola...
Ok... Aku setuju dengan semua komen tu... Perempuan kalau tengok bola, bukannya dida tnegok bola pun... Dia nak tengok player yang kacak bergaya jea... Ada yang nak bangkang ke???

Berbalik ke tajuk atas.

(Minit ke 25)
Suami : Syukor malam ni tak boleh main... 
Isteri: Abang ni... pandai je...
Suami: Ye la... Dia buat clearance pun ke laut...
Isteri: Ha... Hujung minggu ni Nichi ada buat clearance SALE!

(Minit ke 30)
Suami: Fadli pun hancur malam ni... Tak ada fokus...
Isteri: Abang ni... Orang tu dah main bermati matian dah...
Suami: Haihhhhhh...

(Minit ke 65)
Suami: Dollah kena tukar midfield ni... Hancur... Tak ada defensive midfielder... Syafiq tak ada output pun... 
Isteri: Biar la syafiq main... Hensem apa!
Suami: Haihhhh...

(Minit ke 70)
Goal...

Sunyi...





Aku amik kunci motor...






Dan tengok kat kedai...
lagi aman....


Haihhhhhhh...

7 ulasan :

Dkna Abza berkata...

hahhaaa... jgn sampai suami jeles sebab bini tgk player kekekkee..

ps : kalau pakai larome tak perlu diet, cuma perlu tau cara nak pakai dengan konsisten.

Normi Nieza berkata...

haha..mcm2..:)

player thai encem2..haha

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha....normal kot...aku tgk bola langsung xblh duduk...geram ke org je...relaks la, semua pompuan mmg gitu..kahkahkah..

hainom OKje berkata...

Player Siam hensem hensem le TK...hihi
Yelah.....pompuan mana minat bola!

QasehnyaRania berkata...

saya tgk gitu gitu je.
sekadar jadi peneman

zella y berkata...

xdpt dinafikan..lg2 tgk player pasukan lawan yg handsome..hahhahaha

Ema Johari berkata...

ramai yang tgk bola sebab player lawan jer...bukan nak sokong pun...