2010/11/20

Lelaki Kedekut???

Hari ini dengar siaran radio Negeri FM... Dan topik hangatnya...
LELAKI KEDEKUT...

Betul ke lelaki ni kedekut bila pakai baju yang sama sepanjang tahun...
Betul ke lelaki ni kedekut bila kurang nak bershopping2 nak beli baju baru???
Betul ke lelaki ni kedekut bila gunting rambut anak sendiri...
Betul ke lelaki ni kedekut bila diajak makan luar, macam2 alasan diberi???
Betul ke lelaki ni kedekut bila dia menabung menyimpan untuk masa hadapan...
Betul ke lelaki kedekut bila bajet bulanannya tiada puruntukan untuk berlagak bermewah2???

kedekut ke bila simpan duit?
kedekut ke bila beli barang yang murah?
kedekut ke bila makan dekat gerai sahaja?







Ah!!! Lantak la apa orang nak kata apa pun kan... yang susah lelaki tu...yang senang pun lelaki tu... dah tau dia kedekut, buat apa korang perempuan yang bijaksana ni, ikut lelaki kedekut itu...

7 ulasan :

Yutaka Mushimura berkata...

woohaaa....tp memang payoh dpt aweks kalu kedukut bagai....

pesanan buat aq ek...sharing is caring.:)

Nasriq berkata...

ramai jea yang sangkut awek yang sangkut ngan mamat kedekut....

Fida Ghazi berkata...

En. Cabi telah menyebut ciri2 suami saya dengan begitu tepat sekali!!!!

Tapi laki saya tak pernah kedekut pon! ok je..

Nasriq berkata...

Eh...xsebut sape2 pun tau... tu sembang dalam radio la...

Eda berkata...

kedekut ngan orang lain xpe...jangan kedekut ngan parents sudah la..

Nasriq berkata...

ai xkedekut tau...berjimat tu yea...

Eda berkata...

eh...ada sape2 ckp u kedekut ke?....haaaa..