2010/11/08

Mandi di Poring Hot Spring Ranau Sabah...

Mengintai Anak Dara Sabah Mandi...



wuaaa......syok ooooo....





meleleh wa cakap lu.....






...





...




tapi, hanya dalam mimpi boleh la...

Ate... Dema ingat kawan ni dah hilang akal ke nak ngintai anak dara mandi... Nak kena potong anu ke? Tak beraninye teman... Cakap besor berani la teman ni...

Location: Ranau
Poring Hot Spring
Fee: RM3.00


Memang la teman de amik gambor... tapi tak de la berani teman nak amik gambor anak dara tengah mandi...walaupun peluang tu ada depan mata... sebab dah nama pun mandi tempat terbuka kan... kalau teman amik gambor pun, teman tak upload kat sini...naya teman kena saman jea nanti...
Muka jejaka tengah kegersangan diulit mata kegatalan... sebab perjalanan darah menjadi sangat sangat lancar... mengembang apa yang patut dikembangkan...
Sebelah lokasi air panas ni, ada air terjun... sangat la menakjubkan ciptaan Allah, di sebelahnya air panas bersulfur, boleh berendam seberapa lama yang boleh, hatta sampai kulit menjadi merah, daging2 menjadi masak pun boleh, boleh pulak berendam dalam air yang sejuk membeku...


Kalau nampak baca la sendiri yea...




Sabah... Oh Sabah... Bab 1.

Sabah... Oh Sabah... Bab 2: Diurut Mesra Oleh Cik K

Sabah... Oh Sabah... Bab 2-a : Diurut Mesra Oleh Cik K

Sabah... Oh Sabah... Bab 3: Jatuh cinta sama gadis Sabah

Sabah... Oh Sabah... Bab 4: Orang Di Dalam Hutan.

9 ulasan :

LiErOSe~QiEmi berkata...

dah penah pegi sini.. best woo naik jambatan gantung panjang tu... psstt.. KK rupenye gayat.. bila org goyangkan jambatan tu, menjerit dia haahaaha

Nasriq berkata...

KK tu bos ai ker?

Fida Ghazi berkata...

huh ngabehkan duwit kewajaan je memasing!!

Nasriq berkata...

huuh...jeles la tu...

LiErOSe~QiEmi berkata...

nasriq: eh, takde sobut pun pekataan bos, u yg cakap, ai tak.. huhuhhu

fida: elelele.. klu ada can.. dia laaaa orang petama angkat tangan nak joing ehehehee.. doyan bentong.. owh..sedapnyeee.. owh rindunyeee hihihih

Nasriq berkata...

BUNGA BARU RASA HAMPAS JEA TU... YANG ISINYA KAMI DAH TELAN DULU...

hasni berkata...

ntah knapa
aku mcm pernah napak org dlm entry ni
herm

Nasriq berkata...

hasni... yang mana satu tu cam kenal je?

Eryati berkata...

saya selalu ke sini..sebab saya kerja d sini..ehehheh