2010/11/12

Siapa Yang Jadi PM Malaysia Sebenarnya???

Berita Utama...
8.00pm, 12.11.2010
(kepada sesiapa yang menonton dan terperasan peristiwa ini sahaja yang akan memahami)



Tok Jib melawat HKL...


Tapi yang aku sangat la hairan, kenapa la si Tin Ros tu yang mendahului, membelakangi Tok Jib bersalaman dengan kakitangan HKL... Beria-ria pulak tu memotong kek macam dia pulak yang baru sembuh dari sakit...


Siapa sebenarnya yang PM Malaysia pun aku tak tau la... Kekeliruan dibenak jemala patik rakyat maheran Malaysia ni...

6 ulasan :

Fida Ghazi berkata...

rakyat maheran,
ape nak heran, dah tak heran dah. dan udah2 la heran.

Yutaka Mushimura berkata...

wohaaa!!!!

Nasriq berkata...

Fida: cantik rambut baru...lurus mcm pembaris...

Eda berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Eda berkata...

Lhoo...baru perasan ke...sebelom2 ni pun gitu jugak la...
Next PRU Tin Ros akan jadi calon!!..







Sila jangan pecaya cakap saya..=)

Nasriq berkata...

bukan baru perasan...lama dah...baru nak ngungkit jea...