2013/11/29

Barang Tak Naik.

Musang Berjanggut : La ni, semua barang naik... Nak makan, basuh tangan pun dah kena bayar dua kupang...

Pak Pandir : Ha laaaaa... Aku bawak seratus pi pasar tak dan pusing habis pasar lagi, duit dah kering dah...

Tukang Karut : Awatnya hangpa nak bising bising ni... Barang naik la bagus... Boleh buat isteri tersenyum gembira...

Musang Berjanggut & Pak Pandir : Apa yang bagusnya?

Tukang Karut: Ce 'barang' ko tak naik... Kan tak bagus tu! Nak nak musim hujan ni... Senang benar naik!!!

9 ulasan :

TelingaBulat berkata...

hahahha xboleh blaa ;p

KUREKURE COMEL berkata...

ishhhh2.....tk...tk...

Cik Muda berkata...

gulp.... haha~

Tukang Karut berkata...

isk isk isk... otak kuning je kan... isk isk isk...

Tukang Karut berkata...

glup kan... tu baru cerita... kalau nmapak lagi glup kan...

Yutaka Mushimura berkata...

aigoo....kebiru - biruan disitu...

Kisah Si Dairy berkata...

oooppssss...heheh

QasehnyaRania berkata...

kuikuikui
salam jumaat tk :-)

Khai faiz berkata...

barang apa yg dimaksudkan tu.... think2