2013/11/12

Kena Gelak Dengan Antibakteria...

Al-kisah... Toyyyipppp...
Anakanda hamba, puteri kesayangan hamba, Izz Zara Zulaikha sakit...
Maka berdoyon doyon la hamba berdua mengadap Sang Doktor...

Maka Sang Doktor pun berceritalah menerangkan sakitnya puteri...

Tukang Karut: Yang... Doktor bagi ubat apa tadi? (Al maklum la, masa belajar Biologi dulu, lari... Ponteng kelas... Pi ngulo dekat Atria Damansara- ntah ada ntah tak bangunan ni... Tu yang bengap semacam jea...)

Suri: Ada ubat deman... Ngan ubat batuk jea...

Tukang Karut: Tu jea?

Suri: Ye la... Tu je la...

Tukang Karut: Bukan Zara dah demam 5 hari dah ke?

Suri: Ntah...

Tukang Karut: Ubat antibakteria Doktor tak bagi ke?

Suri: Ubat apa bang...

Tukang Karut: Ubat antibakteria... (Dengan penuh yakin dan tawadduk!)

Suri: krekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hahahahahahaahahhahahahahahhaha



Tukang Karut: APA? SALAH KE????



NotaKarut: Alasan dah lama tak up entry baru...






11 ulasan :

seri.selaseh berkata...

hohoho... seb baik x sebut antibodi.

Isz Kha berkata...

antibiotik lah, wahai tukang karut...
dah 5 hari demam tu...patut doktor kena bg antibiotik...

Tukang Karut berkata...

dengan yakin dan tawadduk tu yang penting tu...

Tukang Karut berkata...

hikhikhik... ala... tersyasyullll la pulak...

Yutaka Mushimura berkata...

aku ader ubat antibakteria...hohohoho:)

Intan Suraya berkata...

macam sabun pn ada..

Tinta Lana berkata...

Salam.

Ko nak ke ubat antibakteria? hahahah

Ok la jugak tu kan..walaupun jauh tersasul,hahaha. Kalau disebutnya antirobotik ke, pening juga.

#Teruk ke demamnya?

Cik TeN10 berkata...

Kah3. Ubat antibacteria !!! Adoi la parah..parah.. Hahaha

Kalau nak rasa maki zushi kena mai jepun la

baby comel berkata...

Antibakteria mau sental apa tu cik abg. Cuci pinggan ke apa. Kekekeek, ketawa besar skg ni. Xpe, mau buang itu bakteria jauh2..

inche hlovate berkata...

Hhahaha sya boleh bygkan waktu TK kne gelak ni..kondifen sgt ni haha

QasehnyaRania berkata...

antibakteria ke antibiotik.:)
hahaha