2013/11/25

Muka Ada Senyum....

Hallllooooo....

Good Morning....

Guten Tag...

Isnin yang blues tak ada...

Hari ini muka ada banyak senyum...

Cucuk buntut Harimau, ada keluar itu wang...

Kasi bukak itu Sotong atas talian... Boleh bayar bill dan hutang hutang...

Tapi itu senyum ada sedikit kelat...

Tidak sampai 5 minit senyum, muka pun menjadi masam...

7 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

tak sempat nak senyum sangat hari nie..busy...hehehe..selamat pagi isnin

Isz Kha berkata...

waaaah...dah masyuk ek...awalnyer =P

TelingaBulat berkata...

masyuk2..best leeee

Seri Selaseh berkata...

huhu... tu blom kira yg ada hutang keliling pinggang. X smpat dah nak senyum.

Cik Itah@RRP berkata...

malas nak senyum tapi bila fikirkan senyum ni sedekah dan awet muda..senyum ja la hehehhe

Ema Johari berkata...

patutlah line busy jer...hehehe

QasehnyaRania berkata...

masuk keluar ..
macam air je .huhu