2013/11/01

Lagi Sambungan Dalam Hati, @ & Semalam...

Musang Berjanggut: Sayang marah kat abang ke?

Suri: Tak...

Musang Berjanggut: Sayang macam marah je abang tengok...

Suri: Tak...

Musang Berjanggut: Muka sayang masam je, mesti sayang marah ni...

Suri: Takkkkkkk...

Musang Berjanggut: Betul ke sayang tak marah?

Suri: TAKLAHHH!!!!...

Musang Berjanggut: Abang tak percaya... Sayang ni mesti marah ni...

Suri: BERAPA KALI SAYANG NAK CAKAP..., TAK!!! TAKLAHHHHHHHHH!!!

Musang Berjanggut: Kalau macam tu boleh tak sayang masak malam ni???

Suri: Kenapa sayang kena masak pulak?!! Pergi la suruh perempuan perempuan yang like dan komen dekat blog abang tu...

Musang Berjanggut: Haaa... tengok la tu... Marah lagi pasal semalam dan semalam punya semalam la tu!!!

Suri: Tak...(-.-)




NotaKarut: Memang kalau perempuan marah, dia akan ingat sampai mati... Sampai boleh mati la kita lelaki ni...

6 ulasan :

Shark Kay berkata...

heheh,
habis ler musang bjanggut..
lpas ni rasanya kene tido luar nie.
hehe

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha...padan mukeeee....sayang TK tu nak bermanja2 dgn lakinya....kalo tanya mcm tu byk2 kali nnti pompuan jd stress...kihkihkih...meh tuntut ilmu...nak...hahahaha

TelingaBulat berkata...

well mmg tuh laa lumrahnyee..heheh..pendendam tau walaupn da berhari2 hehe

Isz Kha berkata...

betul punya marah tu...hehehe

Kisah Si Dairy berkata...

sape nak tolong masakkan nie...hehehe

blog-tips-kurus berkata...

sedangkan lidah lagi tergigit..