2013/12/04

Anak Aku Bakal Dapat 5 A UPSR Tapi Dah Dapat Mini Cooper S...








20 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

untung la....

Cik Muda berkata...

ada lesen dah ke tuh..? huhuhu~

inche hlovate berkata...

fuyooo..untung la kecik2 dah dpt mini cooper..

Tukang Karut berkata...

Tu la, kecik kecik lagi dah ada kereta... siapa la papa nya ni!!!!

Tukang Karut berkata...

Papanya yang ada lesen...

Tukang Karut berkata...

Tu belum dapat 5 A lagi tu!!!

Kalau dapat, aku belikan kedai kereta mini!!!

Cik Itah@RRP berkata...

waa..untung la dapat mini cooper :)

Tukang Karut berkata...

yang untungnya dia, yang ruginya papa dia!!!

KUREKURE COMEL berkata...

anakku pun ade keta gini....anak laki wooo...berdiri kat bonet sambil menari nari...last2 simpannn....anakmu dakpe...anak dare sopan..hehehe

Tukang Karut berkata...

Buasnya menantu aku tuh!

❤Kamsiah❤ berkata...

comel..:)

Puan Gojes berkata...

comel wei :)
bak sini aunty pinjam, boleh? hehe

TelingaBulat berkata...

kecik2 da pki mini cooper..tb smpi skg xpki2 lg hehehe

Roha berkata...

comel nya dia...
esok aunty pinjam mini cooper ea..nak pi raund2 hehe

Tukang Karut berkata...

kereta ke anak?

Tukang Karut berkata...

tak leh!!!

Tukang Karut berkata...

Beli la satu... tak mahal pun... 350 k je...

Tukang Karut berkata...

tak leh... papa kita beli tuk kita....

baby comel berkata...

fuiiiyooo! Pak, kak long dulu pun dapat 5A jgk dulu. tapi xde bagi pun =( hehehe

QasehnyaRania berkata...

lesen dik.hihi

tk,
best jugak jln time raya tempat tumpuan ramai org. yang tak bestnya byk kedai mkn tutup. kena masak sendir le.. hihi