2013/12/05

Wat Seks... Buat Seks... Versi Ganu.

Sebelum akak nikoh. Tok kodi ngesohke name ic pengateng laki. Kodi kato nok tanye soklang skek. Pengateng laki debo doh ni.

Kodi: lame dah kenaa hok puang ni?

Pengantin: dalam 2 tahun lebih

Kodi: hoo molek la...mesti gi dating sokmo ni dok?

Pengantin: kadang-kadang je Tok, dia dok tengganu saya duk kl

Kodi: Doh tok jupe, org muda leni orang ngorat 'wat sek' sokmo la ni

**terangkat punggung pengantin & wali dengor soklang tu***

Pengantin: Mana ada Tok, harang tu!

Kodi: bakpe harangnyo, kang ada niat nok nikoh. 'wat sek' la. barang percume!

Wali: Hoi! mung tok kodi jangan wat aib anak natu aku gitu depang orang rama ning!!!!

Kodi: ce wat mari tipong mung aku nak cek

***kodi mitok ngan pengantin***

Pengantin: tipong saya ikut suka saya la nak save menda pung

Wali: wi la awang weh kalu mu rasa mu dok wat

***ketor tangan pgntin bg fon ke kodi, muka meroh merang doh***

Kodi: doh ni fail natang mende? 'wat sek' le ning ke orang panggil menda gining?

***wali cepat-cepat bangun gi tengok, pengantin pun sama naik...saksi bejerebat atas belakang***

Ramai-ramai pakat kata "oooo WHATSAPP!!!"

7 ulasan :

eima berkata...

terbaik ..hahhaha

Sura Mohd berkata...

lawak terbaek..hahahaha:)

Normi Nieza berkata...

hahaha...:)

Ratu Hatiku berkata...

hoh alok!! jenuh aku nok pahe smpai 2-3x aku baca nok bagi pahe....hihihihi

inche hlovate berkata...

Haha lawak betoii.. Pengntin dah cuak

QasehnyaRania berkata...

Sib bek pahe.kiki

joehaz berkata...

tok kadi nak nyembang pun, tengok la tempat. tak pepasal pengantin cuak. ayarkkk