2013/12/03

Karakter...

Hallo... Guten Tag...


Mungkin... (Atau mungkin tidak) pembaca pembaca di blog karut ni perasan (atau tak perasan pasal kadang kadang je masuk) ada pelbagai karakter yang ada dalam entry blog ni...

Ada masa, jadi Tukang Karut, ada masa jadi Pak Pandir, kadang kadang jadi Musang Berjanggut...

Karekter tukang karut muncul bila nak bercerita tentang diri sendiri... 

Manakala (ha kau, kau mampu nak guna perkataan manakala ni?) karakter pak pandir muncul bila penulis nak menyindir... Atau nak melawak... 

Bila berimiginasi tinggi pula muncul la karekter Musang Berjanggut... Lebih kepada cerita rekaan suami isteri... (Berimiginasi tinggi... Fuh... Kalau sebelum kahwin, memang lelaki lelaki berimiginasi tinggi... Duk tembak dinding toilet menumbuk lesung... hikhikhik)

NotaKarut: Hujan hujan sejuk sehingga naik anu ni kalau pekena roti keras / biskut lemak cecah kopi...
Memang sehingga menjilat jari...

21 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

best untuk di baca...

Tukang Karut berkata...

hikhikhik malu i...

Normi Nieza berkata...

layan jer..:)

Ratu Hatiku berkata...

Kita layankan ajelah apa2 pun..hihihi

Khai faiz berkata...

bestkan orang dah kawen...

QasehnyaRania berkata...

perasa. tapi layan.morning TK

Cik Muda berkata...

huhuhu.... bila kau berubah jadi musang berjanggut ko sangat menakutkan karut... erkk....

Cik Itah@RRP berkata...

amboii..bukan main la nak jadi musang berjanggut huhhhuu

inche hlovate berkata...

semua best je baca..

Tukang Karut berkata...

Sampai tak terlayan ek...

Tukang Karut berkata...

macam pasrah je?

Tukang Karut berkata...

Yang tak bestnya orang yang dah kawen tapi duduk jauh...hahahahaha

Tukang Karut berkata...

Morning...

Tukang Karut berkata...

menakutkan atau menggairahkan? hukhukhuk...

Tukang Karut berkata...

Khayalan semata mata... Imaginasi tinggi...

Tukang Karut berkata...

Ye ke? Ikhlas ke ni?

Jom, aku belanja makan... Nasi arab lauk unta!

Yutaka Mushimura berkata...

hahaahah...lepas nih mungkin ade lagi kot karakter baru...teruskan usaha anda...:)

Tukang Karut berkata...

mungkin lepas ni akan ada karekter Mr Jepun pulak...

TelingaBulat berkata...

coming soon agak2 ade karakter lain x hahah

Tukang Karut berkata...

mungkin ada.,.. ada dalam fikiran sekarang ni...

joehaz berkata...

lepas ni kalau nak tambah watak, kasi watak yg lebih kurang je namanya. baru la tradisional gitu hehe