2014/01/07

Kenapa Tak Kahwin Lagi...

Adegan semasa menonton drama melayu...

Suri: Abang... Cantik kan si Nasha Aziz ni....

Musang Berjanggut: Erm... Cantik... Tapi kurus... Buat sup tulang pun sedap...

Suri: Isk... Abang ni... Makan je ingat!!!

Suri: Kenapa orang cantik macam artis artis ni tak kahwin ek?

Musang Berjanggut: Siapa yang tak kahwin lagi?

Suri: Ramai... Nasha Aziz... Fazura... Fara Fauzana...  Ramai la...

Musang Berjanggut: Erm... Dulu... Dulu... Dulu... Diorang tu suka kat abang... Nak kahwin ngan abang... Abang je tak layan... Tu yang makan hati sampai sekarang tak kahwin lagi tu...

Suri: Erm... Erm... Erm... (Nyesal tanya!) Sambil ketam singgah mencari lemak di perut...

13 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

ayat tak boleh bla si suami...hehehe

Tukang Karut berkata...

ayat power..hukhukhik

Cik Muda berkata...

huhuhuhu~

Intan Suraya berkata...

uiks! isu sensitip nie.. blom smpai seru kot~haha
lol

Normi Nieza berkata...

tu lah gatal sgt..kna sepit ketam dah..haha

blog-tips-kurus berkata...

Jodoh belum sampai le..

doakan je :)

Ratu Hatiku berkata...

Hahahaha...si suami yg poyo

Yutaka Mushimura berkata...

hahahaah..itu semuaaaaa poyo (sila buat stail Awie)

Tukang Karut berkata...

tu la... kahwin ngan aku tak nak...

Tukang Karut berkata...

lu memang poyooooo...

QasehnyaRania berkata...

hahaa

Hafiza AizZawa berkata...

padan muke.. haha...miang sgt..

baby comel berkata...

Nasib lerrr.. tu pasal lee sape soh encem sgt. Nasib ler aku bukan retis, kalau tak aku pun berbaris jgk isi borang kot. Kahkahlah