2014/01/06

Orang Perempuan Vs Mertua...

Orang perempuan ni... Bagi yang dah kahwin... Kalau nak balik kampung belah suami... Dia punya berat kaki tu... Terseret seret kaki jejak tanah... Beg pun malas malas je kemas... Dah nak balik baru terhegeh hegeh tiba tiba sibuk nak buat kerja lain... Buat kerja lain tau... Kemas baju tak lagi...

Ce kalau balik rumah belah dia... Petang esok nak balik, pagi ni dah siap pack barang dah...

Kenapa ek?

NotaKarut: Kerinduanku terhadap jem sudah terungkai... Kepada warga kota... Selamat menumpuh jem pagi dan petang...

5 ulasan :

Ym.Bundle berkata...

bini ko camtu ke TK?..hahaha..mujur bini aku ok..hari2 aku seret pegi umah mak aku..

Normi Nieza berkata...

sure lah blk umah sendiri..haha

QasehnyaRania berkata...

ntah le.
yg pasti blk umh sndiir best

Hafiza AizZawa berkata...

Fiza tak mcm tu okey... hehe

baby comel berkata...

Errrm, saya xsuka balik kampung. Kekekkeke