2012/10/23

Alhamdulillah...

Dah pun selamat...
Baby girl...

Dengan berat 2.93kg...
Lahir pada 11.33am 23/10/2012...

NotaKarut: agak2 aku pengsan x? Ce teka... Nanti cerita next entry...



20 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH!

Selamat menjadi ayah dan selamat mengharungi tidur yang tak akan dapat lena lagi diwaktu malam.

Semoga dapat mendidik anak menjadi seorang yang solehah....AMIN...

K.Shedah, BKC

Titisan Hujan berkata...

alhamdulillah...yeay!!!
dpt baby girl.
adik comey.nanti leh baraya sm papa mama la erk.bpe hari je lg nk raya aidiladha ni.


kakak xleh nk bg duit ry sebab ni bukan hari raya eidulfitri kn.hik hik hik

si robot comel berkata...

tahniah menjadi bapa.
tarikh lahir dia sama dgn anak sedara kita,boleh ah buat geng! hihi

tahniah sekali lagi :)

aans plankton berkata...

hey baby, we're sharing the same bday..

norh berkata...

Alhamdulillah..tahniah

si comel kamu putihnya..

syiela berkata...

alhamdulillah.. tahniah...

***jgn kata hg pengsan udah

izfanora berkata...

Allahu akbar.. tahniah..

rasa mcam br hari tue tgk pic honeymoon kt indon kan.. :P tetiba dah ada baby.. hhihi..

pengsan r tue.. mcm dier yg bersalin.. :P

dill berkata...

ko biar benar, 2013? kehkeh

anyway, congratulations!

dill.

Tinta Lana berkata...

Alhamdulillah..tahniah TK.. aku rasa, aku plak yg nak menangis ni..eh?hahahaha

Selamat sudah jadi bapak, amacam, percaya tak status ko dah jadi bapak plak skrg? >_<

aimi adilah berkata...

alhamdunillah...

tahniah tk...

xleh pngl abg dh nie... kne pngil pakcik ahahhaha

bg name pe???

maitimie berkata...

alhamdulillah. finally tK jd ayah dah :D

happy for you tK! congratez..

Tanpa Nama berkata...

Tahniah TK..
Baby ikut muka ibu la..tomey. Apa la ayah baby ni, tu pun nak pengsan tengok baby menjelma..huhu

Sorry la, acik tak ley dtg jenguk baby sbb kt rumah baby xde lapangan terbang nak bg kapal terbang acik mendarat..hehe

-Dira-

Ema Blog berkata...

Tahniah papa karut...nak panggil papa ke?

Ratu Hatiku berkata...

Salam kenal...
Tahniah! Wah sama bsday ngan ank saya.. :D

biela bell berkata...

alhamdulillah..
seronoknyaaaaaa TK..
TK dah jadi ayah...yihaaaa~

Mudahan2 menjadi anak yg solehah ye baby..hehe

Deq's Qienz berkata...

Aloloo cumeii la..tahniah ya..salam kenal dtg dr blog kak ema.

Chuu Muqhlis berkata...

tahniah TK! dah jd bapa dah.,
serupe mcm cek izfanora, rsa mcm bru tgk gmba honeymoon kt indon, rasa sekejap je

bunga_rose berkata...

Ololoolooo tomeynyeee...Tahniah wehhhh!! Alhamdulillah.. dah jadik bapak dah ko erk.. Tp tu apsal biokan kaki baby tak berbalut, cian dia sejuk hihihi..

blog-tips-kurus berkata...

congrates young father!!

*2 bulan je kamu 'bersenam' tu. hoho!

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah :D
tahniah TK