2012/10/23

Serba Tak Kena...

Duduk salah...

Berdiri salah...

Nak baring... Lagi la tak kena...

Nak jalan jalan... Lagi lagi lagi la tak kena...

NotaKarut: dalam labour room... Menanti saatnya... Harap harap jangan pengsan dah la... Baru bukak 3.5cm...

Published with Blogger-droid v2.0.9

6 ulasan :

zella y berkata...

dlm labour room pun sempat update tu hehehhe

ape2 hal pn...sy doakan semoga semuanya selamat.... nanti post gambar baby ye t.k... ;)

maitimie berkata...

semoaga selamat semuanya.

:D

Tukang Karut berkata...

Dah tak buat apa... Tunggu dan tunggu je ni...

Tinta Lana berkata...

Salam.

Macam ko pulak yg nak beranak.hehehe.

Aku seyes taktau nak ckp pa.

Doa dari jauh jela untuk keselamatan isteri dan anak ko nanti :)

Baca2lah doa yang sesuai tk.. ^_^

syiela berkata...

dia pulak yg lebih kekkee

moga semua selamat hendaknya

*** hg jgn pensan rugi woo

Ema Blog berkata...

debaran seorang bakal papa