2012/10/19

Perempuan Vs Lelaki...

Perempuan Vs Lelaki...

Lelaki... Kalau  berkumpul di satu sudut... Berborak pasal hidup... Bola la... Cerita minat masing masing...

Perempuan... Kalau berkumpul... Suara yang kuat menjadi berbisik... Tak lain tak bukan... Mengumpat la tuh...

 NotaKarut: bosan berkerja dengan mak2 orang dan dikelilingi ramai perempuan ni... Asyik dengar umpatan je...
Published with Blogger-droid v2.0.9

5 ulasan :

Momo berkata...

ehhh laki pun aku tengok ade gak berlaku pengumpatan..bukan kaum hawa je tau...=_=

HAdira Kifly berkata...

Kalau kerja dengan mak-mak orang memang begitu kot.. tapi kalau golongan anak-anak dara atau yang muda belia, rasanya perkara macam tu jarang berlaku..

aimi adilah berkata...

seronok weh mengumpat nie...

cube r try =P

Tinta Lana berkata...

Salam.

Ce ko join sekali,hahahaha.

Takpun, berdiri tegak..pastu jerit kat mak2 ni, "benti ngumpat boleyh??" buat gaya lembut2 skit,hahaha

cik ungu berkata...

betul.


sangat betul.


selalunya melayu. telinga berdarah memanjang kat ofis. pastu nak wajib nak berkumpul. eh annoying tahu tak?


tahu tak..???


eh kalau gosip tu leh tambah gaji aku, aku rela la. ni mengganggu kehidupan seharian kat ofis je.

eh

eh

nampak tak aku tgh marah niE??