2012/10/21

Macan Macam Masin Masam...

Itu ada dalam mulut...
Itu ada rasa...
Macam macam rasa...
Itu ada rasa macam tarak senang punya rasa...
Itu rasa ha, macam ada orang bikin itu kerja gerudi...
Bukan itu gerudi inul seksi ka apa ka... Itu gerudi ha... Rasa macam gerudi konkrit...
Itu rasa... Susah mau kata tau...
Mau makan pun tarak senang...
NotaKarut: semalam tukar tampal gigi yang dah berkurun... Dah 16 tahun dah...
Published with Blogger-droid v2.0.9
Siapa Vivian Lee??? Apa kaitan dengan sexcapade... Trending betul tu... Apakah aku ketinggalan...

3 ulasan :

Titisan Hujan berkata...

tahun ni xjpe doktor gigi lagi la TK
=.=''
BIZI

Tinta Lana berkata...

Salam.

Ehh..ak pun..tak buat lgi..yg zmn sekolah rendah punya, dah terpecah tampalannya..makan manis2,ase sakit gusi (-_-)

#Ko google je lah TK..berlambak dah citer erotica tu kat dunia internet ni (=..=)

Rain berkata...

selamat kembali ke usia belasan tahun TK muahaha..

aku faham perasaan orang sakit gigi dan seangkatan. kalau boleh tampor, nak je sepak kan kan.. tu yang aku gelak je kikikih