2010/10/28

Batu Sapi Sandakan.

uuuuaaarrrhhhh!!! Tension!!! Nak tidur pun susah!!!

Macam mana la pengetahuan am aku sangat rendah minggu ni... Batu Sapi... Sandakan... Batu Sapi... adalah tempat yang sama.... cuma nama jea yang lain...

Full House!!! Bilik Penuh!!! Kalau tanya pun, semua rate bilik akan jadi double... Semua ni gara pilihan raya kecil batu sapi!!!!

Masjid... Mana nak cari masjid kat sini... Gereja banyak la kat sini... tak kan aku nak bertapa dan melelapkan mata dalam gereja la pulak... Takkan nak cari gua tuk bermalam...mana la aku nak tidur ni yea???


cari punya cari....




cari punya cari....

Akhirnya... Jumpa jugak hotel... Eh... Layak ke dipanggil hotel???





erm... boleh la dikira hotel... dekat pekan Telupit, layak dipanggil pekan koboi macam ni... ni la hotel yang paling cantik yang ada... terpaksa terima seadanya la... jangan aku bangun pagi sok, badan jadi gatal2 dah la... pengajaran dari perjalanan yang tak dirancang!!!

3 ulasan :

Fida Ghazi berkata...

hotel murah? ayam murah? haippp..jangan main ayam...!!!

Cepatla balik opis weyhhh..sunyi sepi semua orang tadak!!

Eda berkata...

minyak sapi...batu api..bola2 api..

api..api..api...

bomba datang berlumba2...

Mengarut jerk...

Nasriq berkata...

Rumah ayam jea... Bukan nak carik penyakit nak main ayam!!!

Eh...Ayam pun sedap gak bah...

Lagi2 ayam dusun.... memang menarik tertarik dusun memang debooommm...