2010/10/18

Orang Perempuan Memang Sukar Diramal.

Perempuan... Wanita... Gadis... Tak kiralah apa pun panggilannya... HAMPIR semuanya, aku pasti semua lelaki akan bersetuju, adakalanya mood kaum yang satu ni sukar nak diramal... Kadang2 pagi tu elok jea seceria matahari.. tak sampai 1jam, dah jadi mendung... masam mencuka... pastu dah ok balik... pastu muncung balik...

Kadang2 buat2 tak layan adalah cara yang terbaik... buat bodoh jealah... dah ok nanti, ok la tu...

Dah tiba masanya... paling tidak sebulan sekali... Mesti punya ada jea yang mood tak berapa nak ok...

Tapi... Ada aku kesah???

6 ulasan :

Eda berkata...

bukan lelaki je, SAYA PON SETUJU!!..

biasa la tu..=)

Fida Ghazi berkata...

besok bini buat perangai..kesah la mu en. cabi oiii!!

Nasriq berkata...

huhu... sekarang boleh la pejam mata... sok dah berbini, terpaksa la ngadap... xngadap xdapat la...

nohfee berkata...

errk!! bukan sukar diramal. tpi, lelaki yang tak tak reti nak meramal dgn betol.

Nasriq berkata...

sama la tu...sukar diramal... tapi nak buat cam ne...dah uniknya perempuan cam tu kannnn....

♥suNa husNa♥ berkata...

sabau jellaaaaaaaaaaa..:P