2013/10/29

Dalam Hati, @ & Semalam...

Situasi makan malam bersama suri dan puteri...

Suri: Abang ni... Gelojoh betul... Ntah baca Bismillah ke tak tu...

Musang Berjanggut: Dah...  (Sambil tekun menyuap isi kepala ikan merah dimask sup ke dalam mulut)

Suri: Bila... Tak dengar pun...

Musang Berjanggut: Ada tadi... Dalam hati...

Suri: Iye ke?

Musang Berjanggut: Iyea... Sambil terus menyumbat makanan...

Suri: Tu tangan tu... Ntah basuh ke tak... Main sumbat je nampaknya... Tak nyempat nyempat...

Musang Berjanggut: Dah la... Abang dah basuh...

Suri: Iye ke? Tak nampak pun...

Musang Berjanggut: Abang basuh dah...

Suri: Iye ke ni???? Bila abang pi basuh?

Musang Berjanggut: Semalam... Semalam dah basuh dah...

14 ulasan :

Fais-SKA berkata...

ha3..ishhh..pak pandir pn..pgotor btol..agaknya dia lupa bsuh utk harini XD

Cik TeN10 berkata...

Ishkkkk3 teruk bebeno musang berjanggut ni.semalam dh mandi kira arini xyah mandi dh la.jimat bil letrik kl cenggitu.hahaha lg best kalau smlm dh mkn arini xyah makan.hahaha

Psssttt:amboihhh ada hati nk tambah seri ye TK.mem besar tau kang xpasal2 puasa seminggu.hahaha

Kisah Si Dairy berkata...

semalam basuh..teruk bebeno tu....

Tukang Karut berkata...

hikhikhik...

Tukang Karut berkata...

ala... menyenangkan kerja mem apa... boleh kerja shif...hikhik...

Tukang Karut berkata...

nasib baik dia tak jawab kelmarin dah basuh...

Khai faiz berkata...

semalam pun belum tentu basuh

Tukang Karut berkata...

syyyyyhhhhhhh... diam diam... jangan bagitau orang!!!

Chuu Muqhlis berkata...

pkai sudu lah kalau mls bsuh tgn -__-

ch000tz axoera ヅ berkata...

datang nak nyibuk jer ni hahahha

Cik Itah@RRP berkata...

huhuhhu..pemalas nak basuh ke pengotor tu? he he he

nanakimie berkata...

hihi...lapar bebenor tu:)

baby comel berkata...

ceh, kalau lah boleh semuanya based on 'semalam'... kekeke

TelingaBulat berkata...

dah mand blom..jawab nye da...bile?smlm punye smlm punye smlm..haha