2013/10/31

Sambungan Dalam Hati, @ & Semalam...

Musang berjanggut: Yang... yang tak masak ke?

Suri: Dah...

Musang Berjanggut: Kosong je meja hari ni...

Suri: Dah masak la.. Tadi niat dalam hati je nak masak...

Musang Berjanggut: Perli abang pasal semalam ek...

Suri: Eh... Tak ada la...

Musang Berjanggut: Abis tu nak makan apa malam ni yang???

Suri: Eh... Kan semalam abang dah makan dah!!?

Musang Berjanggut: Sayang ni perli abang pasal semalam ni...






NotaKarut: Orang perempuan ni tak boleh buat main... Perkara kecik pun akan di ingat sampai mati...

13 ulasan :

Kisah Si Dairy berkata...

terkena jugak suami dia tu

Tukang Karut berkata...

makan dalam tu...

inche hlovate berkata...

haha jgn main2 dengan org perempuan

Normi Nieza berkata...

haha..thu tak per..:)

uncle gedek berkata...

ingat sampai mati, satu hal...

ingat sampai kita boleh mati... hal lain!

huh!

baby comel berkata...

hahaah, nasib badan ler. mmg jangan buat main. senang je nak jaga hati org pempuan ni. letakkan kan sesuatu tu pada tempat dia, mesti anda selamat. kahkahkah, =)

Tukang Karut berkata...

Jangan main main dengan perempuan ek...

Tapi main boleh kan...

Al maklum la... Malam Jumaat... Eh...

Tukang Karut berkata...

Tau dah... Sampai mati ingat ni...

Tukang Karut berkata...

Betul uncle... Sangat setuju!

Tukang Karut berkata...

Nak kena letak apa ek?

Mek Onie berkata...

aku turut bersimpati kepadamu,kakakakakakakakaakaka

Fais-SKA berkata...

ha3..mkan kt luo la jwbnya =)

TelingaBulat berkata...

ayat mkn dalam tau