2012/12/23

Bawak Anak Jalan Jalan...






Bawak anak jalan jalan...
Di Cameron Highlands...
Bukan bercuti... Tapi bekerja... Sambil tu ambil kesempatan untuk berjalan jalan...

Jalan di Cameron penuh dengan kereta...
Mungkin nak sambut kriskas di tempat sejuk...

Tapi yang hairan bin ajaibnya...
Macam ramai melayu je...

24 ulasan :

Muttallif berkata...

Gunakan masa berkualiti dengan baik :)

norh berkata...

nampak mcm nak telan strawberry tu daripada nak dukung baby..ha ha

Tukang Karut berkata...

hoho... ini namanya ngulo sambil berkerja la talif...

Tukang Karut berkata...

sebenarnya dah penat dukung zara ni... dah terasa dekat lengan dah...

bobiedanbad berkata...

Zara sememangnya cute :)

Tinta Lana berkata...

Salam.

Ni yang buat ak rasa nak bekeluarga cepat ni,hahahah

Tukang Karut berkata...

CUTE MACAM PAPANYA NYA KAN KAN KAN...

Tukang Karut berkata...

SEMOGA CEPAT BERKELUARGA...

Rain berkata...

er, ingat Lana dah berkeluarga. matangnya entri-entri.

Rain berkata...

cantik gambar yang ko amik TK. nice shoot.

tak pe, fikir positif, orang kita ramai yang bercuti dan luang masa ke sana..

Tukang Karut berkata...

Dah sampaj seru dah tu... Tunggi masa je... Lampu hijau baru je dapat tu...

Tukang Karut berkata...

Cantik apa nya... Sebelah pegang camera sebelah pegang baby...

Khai faiz berkata...

Xsbr plk nak timang anak sendiri ni

zella y berkata...

comelnyer baby tk!
;)

Tukang Karut berkata...

sabar... nanti sampai masa, ko tak tidur malam lak!

Tukang Karut berkata...

comel macam papa nya kan!!!!

aimi adilah berkata...

seronok nyee bby dh g..

aku xpna lagi g sni...... =(


sedihhhh

Ratu Hatiku berkata...

Bestnya...selamat bercuti TK... hati2 memandu... kim salam pd bby ya :D

hassy chan berkata...

wah... kecik2 lagi baby tu da smpi cameron haha..
org mlyu amik ksmptan pegi bcuti kot heee

Tukang Karut berkata...

lho... tak pergi lagi? erm... siannnyyyyaaaaaa...

Tukang Karut berkata...

dah balik kerja dah pun...huhu

Tukang Karut berkata...

ini baby zaman moden maaa... bnukan macam ko yang dah kertu...huhu

onie berkata...

babyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy,naknok peluk baby :D

bunga_rose berkata...

oit, pasaipa muka makin cabi? haahahah..

anak dara ko comel laaaa wehhhhh, aku nak anak dara gak.. anak teruna je ada ni hahhah